FL Lisa skrev 2010-03-09 20:36:07 följande:
telia har en maxgräns för den datamängd man får använda i sina surfabonnemang. Det blir aldrig dyrare men när man överskridit maxgränsen så stryps hastigheten.i mobilsurf alltid ingår 0,5 GB
Ja ha... men då behöver jag inte oroa mej för att komma över gränsen... om du surfar mycke men ändå itne når mer är 35/40 så borde jag ju klara mej
Stormis skrev 2010-03-09 20:36:26 följande:
Jo, minnesmässigt duger den åt mig med. Men det är ju "en annan tel" än de andra två. Dvs den första och äldemodellen som blir långsammare och saknas videokamera etc. Så ska jag lyxa tänker jag inte snåla . Jo, det är väl så. Men kul att du har koll på biten, det har ingen annan haft som jag frågat. Men tänk om jag blir helt hooked och sitter med tv, musik och allt annat tungt sen. DÅ kanske det inte räcker . Som sagt, jag borde köpa en så att jag kan släppa detta nu .Å du, skulle precis leta upp ditt inbox om innerbenslängden på regnbågsbyxorna, men hittar det inte. Har du möjlighet att ge det igen? Å tror du att K på ca 87 cm kan ha dem, eller bör hon ha mindre?
Jag är lite snål...