Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Nu har jag ingen ström i vardagsrummet, blir sviiiinkallt där inne   Skulle ut och kolla om det va en propp som gått, men proppeländena har frusit fast.. Jäkla skitvinter!!

Måste nog tröst hoppa lite tror jag   Trots räkningar på en halv hundratusing denna månad

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-02-22 13:27:18 följande:
    Annacill. Bilden visar den kortärmade, men som sagt, det blev en långärmad...
    Vilken har du beställt?
  • RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2010-02-22 13:41:25 följande:
    Kollade i min beställning, men hittade inte ngn. Skrev aldrig upp den eftersom den poppade upp så fort man gick in på sidan. Så tyvärr . Rosagulgrå Katvigklänning ?
    Nope! Vägrar det grå än
  • RååSa BuBBlan

Tjolahopp i tråden!!

Sitter här i kylan med ett halvt fungerande vardagsrum, ena halvan har ingen ström o de hjälper inte va sjutton jag gör, ja ja.. Mindre tv tittande blir det ju

Å vattnet det frös till slut.. Haft det droppandes sen igår kväll för att kunna dusha i kväll, sen så går Bella å STÄNGER AV droppandet o poff så va vi utan vatten

Vår vår vår var e duuuuuu? {#lang_emotions_dreamer}

Ingen post fick jag idag heller {#lang_emotions_undecided} 

• RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2010-02-22 18:51:15 följande:
    nej off och fota dagens skörd
    Oooo.. Vad har du nu fått för fint?
  • RååSa BuBBlan

Å där kom Bubblan berättandes " att Joa äter niglar till fuskus "  

Joa är alltså Bubblis påhittade vän som hon drar storys om dagarna i ända, och nu fick vi höra att han äter sniglar till frukost {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan
    Silverhaj76 skrev 2010-02-22 18:59:51 följande:
    Hej i tråden!Tänkte fråga er som har beställt från Danmark- hur betalar man? Jag har SEB och kan bara betala i euro om jag skriver in deras bankkontonummer, men beloppet har jag ju i SEK. Hur gör man då? mailade  butiken imorse men har inte fått svar ännu.
    Jag betalar alltid med kort när jag handlar i DK
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-22 19:04:01 följande:
    Vad har du nu shoppat!?!? Jag tycker verkligen synd om er! Sååå som ni drömt om detta hus så blir de en sån här vinter och allt upp å er Men till sommaren, DÅ kommer ni ha en härlig trådgård att mysa i De e ju förhoppningsvis salg i dk i maj... åk dit, MYCKE billigare än rea!
    Ja jag lovar vi ska njuuuuuuta till sommarn   Kallaste vintern på typ 25 år å nog fasiekn ska vi flytta till hus exakt precis då
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-22 19:10:18 följande:
    Å första vintern i nytt hus är ju alltid värre än andra, tredje osv... innan man llärt känna huset. Ni kastades ju in i problemen direkt... KRAM till er!!!Å så måste jag tillägga att jag är impad av er räkningshög alltså... Så mycke tjänar vi inte ens på en månad
    Tack! {#lang_emotions_kiss} Vi håller ut och hoppas på en mild vinter nästa gång
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16