ängeln83 skrev 2010-01-29 12:04:31 följande:
OT men någon som har tips på några fina förvaringslådor? Gärna vit/rosa.
fiiint rummet blev
vi har gjort vid isabels rum lite till nu. det är oxå rosa/vitt
solouniko skrev 2010-01-29 12:10:48 följande:
Nä, hade helst stannat inne men vi ska ha visning kl 15 så vi måste ut. Tror dock bara att jag springer ner på lokala molobutiken Där kan vi värma oss bland alla molosar! Butte - Skönt att hon är piggare. Här har vi också haft kräkkalas förra natten, hujja vad jobbigt det är när barnen är sjuka.. Men det vänder fort som sagt
åhh är din lilla med sjuk
Zvartaliljan skrev 2010-01-29 12:29:45 följande:
WIIIIIIIIIII!!!!! Mateo kan äntligen ha sin första Molosuit Strl.50 o liite stor men den funkar nu
iafkuuuuul
Tjollabolla skrev 2010-01-29 12:30:49 följande:
Var hos barnmorskan idag och hon berättade att dom hade varit helt beredda på att akutsnitta mig i söndags. Hon och läkaren hade hört bebisen puls väldigt svagt så dom trodde hon hade fått blodtrycksfall. Hela teamet stod tydligen beredda för ett snitt. Det var därför jag fick ligga med CTGn i 2 timmar sen. Konstigt bara att ingen kunde förklarat det DÅ!
dumt att berätta det överhuvudtaget nu kan man tycka.. leder ju bara till mer oro
nikki2006 skrev 2010-01-29 12:33:32 följande:
okej flickor, behöver lite råd nu. Vilken av följande katvig velour skall säljas1 rosa/rosa2 grön/lila3 röd/lila4 vit/lilaHar så mycket jackor TILL JESSIE så nu måste någon flytta, snälla rösta
bort med grön/lila och röd/lila