Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Zvartaliljan skrev 2010-03-02 22:31:19 följande:
    o jag som beställde de med små stjärnor från ziggys i strl.26 också kan ju inte betala returfrakten till england...svindyrt ju!
    {#lang_emotions_yell}
     men tror du inte du får pengarna tillbaka på dom?  för det priset så
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2010-03-02 22:35:22 följande:
    jo 250kr borde man väl kunna få på T va? Har ju inte fått hem dom än. Kansk kan spara dom i vår o se om de passar i sommar eller inte...om inte borde de ju gå bra på T. Men 27or får jag nog köpa redan nu annars lär de ju ta slut.
    ja, du borde få igen på T tycker man.
    vill oxå beställa därifrån men får vänta till efter 20e  *sportlov först* och hoppas på det bästa  
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2010-03-02 22:39:47 följande:
    mm jag får också vänta lite nu för mina sista shoppingpengar gick åt igår till en digital febertermometer, nässug, näsdroppar m.m Blev ett dyrt kalas...men den där febertermometern kändes som att det  behövde med mina ständigt sjuka ungar.
    det är en bra investering även om det känns surt

hoppas natten blir någorlunda för er *kram*
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2010-03-04 19:08:34 följande:
    Hej i tråden!!Idag hann jag med lite shopping efter Ellas läkarbesök Köpte lapptäckeleggings och fågellinne för sammalagt 125 kr, lagom pris Sen blev det den underbara blå solhatten med vita prickar från kik kid också.Har även gått över en gräns jag aldrig jag trodde jag skulle gå över. Jag har shoppat en tröja med Hello Kitty på Ella var ju med inne på hm och sa såhär när hon fick syn på den där läskiga katten på en tröja "Jag MÅSTE ha en sån!"Ja, vad gör man inte för de små efter att hon varit urduktig hos doktorn
    du får låtsas att det är en present från nån annan
  • stökmamma
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-04 19:40:05 följande:
    Om jag säljer en tröja för 199.- på T kan de då stämma att dom ska ha 15 spänn??
    ja, jag fick betala 14kr för ett köp nu på 200:- i januari
  • stökmamma
    LJ2 skrev 2010-03-04 20:26:50 följande:
    helt ot, men finns de nån kod på hm ?? nån rabatt? sitter med saker i korgen ...
    25% på valfri vara=  8739
  • stökmamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-04 20:33:08 följande:
    HKLÖÖ heter det ju Grattis btw..jag lämnar in ditt paket imorgon, vi har febertopp pga vaccinering här sedan ett par dagar så jag har inte gjort mkt mer än vyssat och kramat i dagarna tu..

kramar är en helt godtagbar anledning

Bara den är framme till 27 så är vi glada
  • stökmamma

fraktfritt på okidoki om mna handlar ur vårsortimentet- kod vår

VART är det vår???
     här är det -9 nu och snart sportlov

• stökmamma
    Stormis skrev 2010-03-04 21:33:05 följande:
    Tips:www.tradera.com/Helt-NY-m-lapp-MOLO-dalmatin-...Tryckte nyss på Köp-nu på en i stl 86 eftersom det var ett himla bra NY-pris. Och då var den där himla Sötvattenspärlan där igen och förstörde. Har varit med om att hon spräckt MASSOR av Köp-nu och sen aldrig budat igen. Varför gör man så? Så himla trist!!!!
    bajskorvar , missade 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16