SmillaMilla skrev 2010-01-28 06:35:24 följande:
God morgon. När man inte tror att det kan bli värre då blir det mycket värre. Jag är fortfarande dunderförkyld, en vecka nerbäddad i soffan nu. Jag far till London i morgon, en resa jag verkligen har sett framemot då jag inte haft mycket till egen tid de senaste åren på grund av mitt val av "arbete". Nu är sonen sjuk i vinterkräksjukan!!!
Nej fy vad trist! Jag hoppas snuvan bättrar på sig och att du inte får någon mer sjuka.
Morning alla!
Här är det inte direkt bättre än hos Smilla. Jag är också dunderförkyld. Har jättemycket på jobbet och flera möten som jag inte kan missa. Mannen utomlands. På sönernas dagis går kräksjuka så jag har hållt tummarna för att de ska klara sig. Igår hade Philip ont i magen och jag anade oråd men det blev inget. Dock vaknar han i natt och har ont i örat. Vad är sannolikheten för att de ska bli sjuka varje vecka (förra veckan feber och snuva). Jag har bara jobbat tre veckor och knappt varit där .. känns sådär. Får hoppas det dyker upp något annat kul som jag kan pyssla med under dagen när jag ändå är hemma.