ChokladMoshin skrev 2010-01-06 21:09:36 följande:
Vassego!! Hade nämligen som fönstren öppna fortf. Skriver önskelista! Ja, men det är ju delat på 3 barn ju, så inte såå många..... Jag vill ha både t-shirt och linne.Sonen har ju börjat rata Me&i när han fått Molo, dom är coooolare som han säger.... Ja, en 6-7 stycken i alla fall Eller hur, och det är bara en bråkdel gissar jag......
Jag köper väldigt lite me&i till E nu med. Tycker att han passar bättre i annat.
Men till tjejerna...
LJ2 skrev 2010-01-06 21:12:58 följande:
ja.. fjärilklänning o leggings.. o racingbilar, o linnen i massor..o lastbil.. jaa. massor.. o nya blommorna!!sa till sambon nu att oj, det va farligt o se nya molo som kommer.. jag ska nog inte säga till dig vad de kommer o kosta.. o får till svar.varför inte ? jag bryr mig inte, handla du för 8000 om du vill det, jag struntar i vilket.. undra om han e sjuk??? åhh.. när kommer de hit????NU e jag sååå shoppingsugen!!!
Oh handla på då!!
Fast mannen här säger också att jag ska handla. Men pengarna behöver ju räcka till annat än molosar med.
Häromdagen satt jag och kikade runt i nätbutikerna och fick fram en sån tröja med rosor på från molo. Fick kommentaren: Den där var RIKTIGT fin! Vilka färger!
Undrar om det är ok att handla en så då?