ButteVad fint det var med kaninleggings och den klänningen ihop!!Vilken tur att vi har båda plaggen här hemma. Funderade först om klänningen blir för kort i sommar, men den blir ju perfekt till kaninerna som tunika annars, tack!
Smultronhjärta skrev 2010-01-27 09:22:49 följande:
God morgon!Är det någon som har sett Avatar och som vill ge mig ett litet utlåtande om den?Jag ska gå på bio för första ggn på flera år och vet inte vilken film jag ska lägga min röst på..Maken är väldigt sugen på Avatar men jag vill gå på Snabba cash
Hellu tjejer!Hur har ni det i snöovädret? Här fullkomligt ööööser det ner Hoppas det nåt fint? Jag slog till på en frotte Hummel till Bella, ser ursnygg ut!!
var vilken ??
SmillaMilla skrev 2010-01-27 10:04:08 följande:
Ha ha men det är ju superbra att sälja på t ju. Sambon håller med om att jag skall köpa massa nytt då. Uppmanar mig verkligen till att köpa Men skall spara mig lite till London.
Smultronhjärta skrev 2010-01-27 10:09:06 följande:
Tack -det låter ju bra Maken och jag ska ha en HEL dag själva på fredag dvs åka till större stad,gå på bio mitt på dagen,äta ute i lugn och ro,Ikea,lite fisk till honom och lite Molosar till mig
åhh mys!!! skicka hit barnen dina så kan jag passa dom