Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

SmillaMilla skrev 2010-02-05 14:40:59 följande:
    Ja jätte trist det där med kläder till pojkar. Jag köper MYCKET mer kläder till Svea än till pojkarna. Anton ville dock ha de grå kikkid byxorna. Men det är inte ofta han vill ha några kläder över huvudtaget.
    Tycker att det funkar bra endå. Skulle inte danska kläder finnas vet jag inte vad jag skulle göra bara. Då skulle han få gå i poprandigt jämt.

Finns inget värre än hm pojkkläder.. och liknande fula färglösa med fula tryck..{#lang_emotions_throwup}
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2010-02-06 13:13:24 följande:
    Hade du bild på august i regnbågsmössan och gröna popskalisen?
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2010-02-06 13:55:34 följande:
    Inte än för mössan har inte kommit än Men i veckan kan jag nog fixa det
    aha
  • Kristyr
    JsN skrev 2010-02-06 14:01:14 följande:
    JAg kan försöka fixa när vi har hämtat pytte (om hen accepterar att byta mössa och bli fotograferad, både ock är väldigt _inte_ för tillfället...)

Ska köpa skaloverallen men hade mössafunderingar till den...
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-02-06 19:47:03 följande:
    Åhhhh vad jag är glad att jag beställde den! Sååå fin! Tack för länken! Men himmel vad snygg den där mat vårjackan var!
    ja såååååå fin.. *vill ha* Om det är en flicka som ploppar ut, så får jag nog köpa en sån och bunkra till nästa sommar
  • Kristyr

Pepper> men tjejen har ju inte några NS ;o)

Och det röda linner med vita pricka och lila kantband skulle vara så fint på min pojk

• Kristyr
    Pepper79 skrev 2010-02-07 21:13:41 följande:
    Hon har tre par NS som hon använder nu så jag måste nog införskaffa några par i större stl också.De prickarna är mina favoritprickar . Passar absolut på en pojke också tycker jag...
    ja men då behöver hon massor med nya ns till lådan..

Ja de dära prickarna är jättefina, tom gubben tycker att sonen kan ha ett sånt linne
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16