Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

LJ2 skrev 2010-02-19 20:41:42 följande:
    jag hoppade fisksuit igår..o idag fick en hajsuit flytta *jaja, den kommer på posten snart* o en fisktshirt till sonen, o leggings i nya blommor idag =)) o blomsuit igår med.. visst kan en tjej ha hajsuit? e ju röda kanter?? om hon har röd kjol till ? sambon säger att hajarna e pojk.. tro de e för max har en hajtröja.. ?
    Å absolut kan en tös ha hajsuit {#lang_emotions_sunny}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    stökmamma skrev 2010-02-19 20:42:28 följande:
    jag tror jag måste köpa en kamera till Loppan... vet inte hur många bilder hon tagit på sina och lillesyrrans nyinköpta skor nu och så nårra på sig själv.Alltid lika kul att kolla kameran efter henne
    Å jag måste köpa en till Bubblis Hon har fått fnatt på att fota trots sin ringa ålder på 3 år

Rusar runt med min mobil och fotar sig själv, tårna, fjärrkontroller, strumpor, klossar, pappas näsa, ja allt hon snubblar över
  • RååSa BuBBlan
    stökmamma skrev 2010-02-19 20:46:03 följande:
    får jag komma och gosa bebis hos dig då?   *myyyyyyyyys*
    Mmm.. absolut får du det   Men jag ska som sagt till farbror doktorn först, både i Sthlm och V-ås  *jädra rännande*
  • RååSa BuBBlan
    stökmamma skrev 2010-02-19 20:48:05 följande:
    jag köpte en sommarsuit till Stella m hajar
    Å hon kommer bli såååå söt i den {#lang_emotions_heart}  Tuff suit på bedårande gullig tös!!
  • RååSa BuBBlan
    stökmamma skrev 2010-02-19 20:50:49 följande:
    ja, vi håller alla tummar och tår
    Tack snälla {#lang_emotions_kiss}

jag vill ha min efterlängtade lillebror snart
  • RååSa BuBBlan

Är det bara min dotter som vill ha en kylklamp i sängen när hon är magsjuk? {#lang_emotions_dreamer}

*fattar inte*

• RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-02-19 20:59:00 följande:
    vrång? Ja här är det nog jag som vart emot det. Men börjar nog komma över graviditeten med Svea nu. Tar ju några år för en att glömma en 9 månaders kräksjuka
    Oooo.. Låter så där {#lang_emotions_frown} Va du sååå dålig hela tiden din stackare?
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-02-19 21:00:34 följande:
    hmmm sambon här ville ha isglass. Jag ville ha vetevärmaren (fick ju liggsår och grymt ont i ryggen efter flera dagar i sängen). Hoppas att hon snart blir frisk! Krya på er alla!
    Ja det kanske inte är så dumt med lite kyla då rå?   Jag själv vill bara vara ifred och sååååva!!

Tack! Kryapåer ni åxå {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16