Nej nu är det 2½ vecka kvar. *räknar ner* Har blivit så förbannat nojjig efter igår bara, kan inte slappna av och känner mig helt uppstressad även om jag känner att hon rör sig. Bläää...
Vi åkte in till förlossningen för att kolla upp mitt ärr som börjat göra ont, så skulle dom sätta ctg och då hittade dom inga hjärtljud. Det sa poff och rummet var fullt med folk, jag fick nål i armen och ingen sa ett ljud. Tror där var 3 läkaren och 4 barnmorskor och jag fattade ingenting. Men tillsist hittade dom ljuden.. Sen låg jag med ctgn på i 2 timmar och det lät fint. Men det känns fortfarande väldigt obehagligt!
nämen fyyyy usch vid sånna tilfällen vill man bara att bebisen ska komma ut så man "slipper" oroa sig. *kramar*
godmorgon tjejer Idag ska jag färg sortera igarderoben *asg* känner jag måste få lite koll och behöver smakråd om någon har lust...Vi har nämligen 2 lamm tröjor och jag funderar på och göra av med dom jag älskar lammen men det är något med det röda kantbandet på knapptröjan som blir fel rött är inte riktigt nellys färg eller iallfall inte den röda. nåå vad tror ni?
BUTTE hur är det med er? Har du haft softshell jackorna till dina barn? jag funderar på dom som vårjackor åå igår fick jag fiiina posten från annacill och b&r nu väntar jag bara på rengbågsfilten sen är allt hemma.
sorry att jag bara försvann. jag började rensa gaderoben OCH frysen
jag har köpt dom till våren.. men de har inte använts än...