Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Tasha78 skrev 2010-02-12 19:58:03 följande:
    skönt för älsklingssaker betyder ju verkligen mycket för barn jag ser bara på isidora och hennes filt den är med alltid
    ja dockan ska ju vara med ÖVERALLT, men så ibland glömmer hon ju den, inte första gången alltså. är rädd att hon ska glömma/tappa den så vi inte hittar den sen...nu har den dessutom Mateos första kläder på sig o dom vill jag inte bli av med heller!
  • Zvartaliljan

alltså, jag gav min systerson en småfolksuit i julklapp, strl.80. Han fyllde 9 månader igår o den är redan för liten! Han är så stor så han har börjat ärva Maias kläder i 86/92, som hon hade i somras när hon var 3! Helt sjukt ju nästan 10kg väger klimpen

• Zvartaliljan
    Tasha78 skrev 2010-02-13 19:16:39 följande:
    så fin apklänning liljan
    Tack, fast den är precis så den går på henne, och 110/116 blir säkert för stort, jag hatar dubbelstorlekar {#lang_emotions_yell}

Förresten..inte kan det vara normalt att tant röd kommer på besök bara 6½ vecka efter förlossningen?? J*vlar skit liksom...hade hoppats slippa henne sisådär ett år!! Och sambons kommentar var "åh men då kan vi börja tillverka nästa nu då?" o ett dumt flin...han e ju inte klok han...
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-02-13 19:16:59 följande:
    OJ! Så många? Förlåt då kunde jag ju ha länkat. Det går visst undan fast man tycker att det är lugnt här. Jättefina bilder på Maia i bt!!
    ja det går ju undan här
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-02-13 19:22:02 följande:
    Det är så olika när man får tillbaka eländet. Har en kompis som fick tillbaka den jättetidigt, men inte blev hon gravid för det. Inte så länge hon ammade. Han vill ha nästa redan?! Lite tungt i kroppen efter den här resan väl?
    ja han får vänta...jag vill hinna njuta av min lilla bebis o inte tillbringa hans första år på sjukhus...vilket sannolikheten är stor att jag får göra om jag blir gravid igen snart...
    Nej som jag ser det nu så vill jag vänta minst 3-4år, gärna 5. Men vi får väl se när "suget" börjar komma

Men kan jag vara säker på att det är den nu? Det är precis som vanligt med pms för sådär 4-5 dagar sen o då kände jag på mig att den skulle komma, o så inatt en hemsk värk o så kom eländet idag o jag har molande värk. Men samtidigt blir jag ju lite orolig om det skulle vara något efter livmoderinflammationen...att den kommit tillbaka så det är därför jag har ont...kanske borde jag ändå ringa gyn??
    Jag har ändå frikort nu så lika bra o utnyttja det va Fast på måndag då...pallar inte en söndag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16