Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-07 10:39:11 följande:
    Oj då Jag kunde inte låta bli så man får hoppas att den funkar iaf mot sensommarn, å andra sidan så är vi nästan på stl 74 snart. Lova har börjat använda 74orna på suitsen från Småfolk och Katvig.
    Ja men sen eftersom att den är kortärmad och kortbent så gör det ju inget om den är lite hängig i grenen Blir nog bra! Ja, Milla har ju 74 fortfarande. Tycker hon haft det i en evighet nu
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    stökmamma skrev 2010-03-07 10:44:11 följande:
    vaaaa?jag som beställde en i 80, får välan bli body i vinter då
    När Sofia fotade Milla till bloggen så hade hon tom 68 på den. Men 74 blir bra till sommaren i sommarsuit, 80 såg jääättestort ut. Men som sagt, kanske inte gör så mkt om den är lite hängig i grenen. Fast jag gillar när det sitter slimmat
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-03-12 09:27:57 följande:
    Godmorgon flickor. Sitter här och snorar ikapp med både Liam och Meja, hoppas verkligen inte vi blir sjuka nu, på söndag vankas det ju kalas för Liam.Ska köpa leggings till flowerfield klänningen, vilka tycker ni jag ska köpa?www.busochrackartyg.com/data/archive/product%...www.busochrackartyg.com/data/archive/product%...
    Velade också mellan dom två men tillslut blev det den randiga ändå Fast hittills har hon ändå bara haft rosa och lila lindex velour till Den är SÅ fin den klänningen, den bästa! {#lang_emotions_heart}
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-03-12 10:03:37 följande:
    åhh måste bara säga att mina barn var sååå färgglada idag mysiga färger i kappahlklänningen och tshirten
    Vilken kappahl klänning? {#lang_emotions_dreamer}
  • solouniko

Godmorgon! Idag fyller min lilla lillfis redan 1år Vad hände? Hade kalas igår för släkten osv, hon fick massa fiiina kläder! Flowerfield suit, girlyrainbow sommarsuit, hajbody, och massa ej sikke lej. Idag blir det barnkalas!

• solouniko
    MammaT skrev 2010-03-17 07:45:14 följande:
    så fina bilder och skoj med prästkrageklänningen den hade vin också tänkt ha på 1 årskalaset
    Tack Joo den är fin, tänkte först ha flowerfield men det fick bli prästkragarna trots att den är lite stor Så himla fin turkos färg!
  • solouniko
    Greksmurfen skrev 2010-03-17 08:43:36 följande:
    hihi .. ja då får ja vella hamstra mina plastbunkar hemma hos mammsen ska du med upp  till kosta när nya popleveransen kommer in ??...=)de har ju en massa annat med för den deleen =)...verkar bli ett gäng=)
    Milla har också alla sorters suits, hade sparat pistoler och dino med inte dalmatiner {#lang_emotions_throwup} Gillar INTE den blåa kanten, men har du en tjej och kan välja mellan damlatin med blått eller rosa så väljer du rosa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16