LJ2 skrev 2010-01-06 21:31:30 följande:
bara o köpa då!! just nu så har jag
iaf sparat till nya molo =)) o sen i jan kommer min övertid i pengar = mer mololägger undan till annat ändå.. men extrapengarna gör jag vad jag vill med =)) ja.. han har lixom varit lite mer att BEHÖVER hon / han verkligen det, så köp det.. o "jag tycker snart alla kläder ser likadana ut" o bara suckat OM han fått reda på vad det kostade.. nu vet jag inte alls vad han fjäskar för??? *funderar* kanske ska koppla ner o lägga mig ?? åhh.. fy va tråkigt med förbud.. salgträning e bra!!! i alla de slag.. själv tänker jag träna i o shoppa för mycket snart
Hmm, ja dom brukar ju ha ngt i åtanke när dom "släpper till" med pengar till shopping så där
Milliz skrev 2010-01-06 21:33:59 följande:
Jo, fast det finns väl inte baby någonstans än eller har jag missat det? 92 är för stort ännu. Fast printen är
iofs desamma, men jag vill ju veta exkt vad som kommer Men det här kommer
iaf bli väldigt dyrt M har visst lyckats se hur mycket kläder de har. Fast inte kan jag förstå hur jag skyndar mig ju att städa undan allt som kommer innan han kommer hem från jobbet
Iofs så tar han sig väl en titt i garderoberna då och då
Min gubbe törs inte gå i garderoberna här, jo hans egen då förstås, eller näe knappt.
Han frågar oftast mig, är lite kontroll freak jag.
Men han är lite kul ibland. Han frågade idag varför jag inte shoppat på länge (uteblivna mailingbags paket i brevlådan).
När jag då svarade aqtt jag ber att få alla paket skickade till mamma eftersom det försvunnit 3 för mig i dec. så scukade han tungt, då höjde jag på ögonbrynet och då såg han helt plötsligt så snäll ut.