• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

nikki2006 skrev 2010-01-20 19:53:11 följande:
    Vilken underbar pressbild du har nu
    tack, gammal bild på dottern då hon fortfarande bara var lite gulligt envis. Inte som nu inte.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-20 19:57:22 följande:
    Nä fjärilarna gillar jag inte alls  *hua så hemska* regnbågen e fin de e den Hej söt!Det går rätt bra nu, men en jobbig omställning har det varit..JO gillar dem gör jag absolut Men inte sådär att jag blir helt knäpp och köper allt
    Hoppas att de nu bara ska gå bättre för er och att ni snart kan njuta av huset och trädgården.
    Jag är ju konstig som jag alltid varit och gillar Molosar så där, men nåt lite plagg få nog komma hit.
  • jompa
    lillronya skrev 2010-01-22 19:43:04 följande:
    Ja hit med lite NS NU!
    Jag håller med
    Har du nån aning om när ungefär de ska komma?

Vill även se lite Katvigränder. Nån som vet om det kommer linnen från Katvig nu i vår?
  • jompa
    Helle skrev 2010-01-22 19:49:26 följande:
    Ja, det skulle jag också vilja. Jag spanade ju på mässan i augusti vad det skulle komma, men tror du jag kommer ihåg det nu. Vill köpa fina hoods - det behöver sonen verkligen.
    Åhhh hoppas på fina färger på ränderna jag, har tyckt att de varit lite tråkiga på sista tiden.
  • jompa

God morgon tjejer.

Sover ni fortfarande
    Sitter och kollar shopparna om och om igen men kan inte bestämma vad jag ska ha från Molo. Det är inte så mycket jag vill ha men lite.
    Några linnen vill jag ha men varken LLM eller Babyshop har ju fått några.

• jompa
    Duntoffla skrev 2010-01-23 09:26:32 följande:
    God morgonJag är vaken Vilka saker är du ute efter? Jag fick härom dagen en ny blå lurv, en regnbågsmössa och en regnbågströja. Nytt fast ändå inte
    Jag vill ha en Molo t-shirt till P, den vita med tryck på och sen skulle jag vilja ha en till M oxå men vet inte vilken, hittade en rosa jag tyckte var fin i modellen med den kostade 349 vilket var lite för mycket för den.
    Sen vill jag ha klänningar till M men väntar nog och se vad Småfolk har att erbjuda där.

Köpte en turkoas lurv med rosa kantband på till M och den var superfin på henne. P vill oxå ha en och han ville ha likadan med roooosa på
  • jompa
    snigelinan skrev 2010-01-23 10:22:34 följande:
    Hela den tröjan är ju lite skum Ska man själv stryka dit fåglarna?
    Hmmmm jag som gillade den som den var, utan fåglar men inte för 349. Kanske kommer den på rea sen.
    ängeln83 skrev 2010-01-23 10:27:03 följande:
    Men varför måste alla pojk linnen ha så fula baksidor? Gillar inte alls ränderna på lastbilslinnet
    Jag gillar ränderna jag
    Men vill ha stjärnlinnen i massor, varför kommer det bara en i ett set med kalsonger,
  • jompa

Molos shofshell jackor från i höstas är det rena vinterjackor eller mer höst vår?
    Och hur är deras softshell i stl?
    Ska man gå på den stl som barnet har nu eller?

• jompa

God kväll.
    En fråga från okunniga jag, vad är egentligen skillnaden på skaljacka och softshelljackorna?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16