Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

ChokladMoshin skrev 2010-02-15 22:58:17 följande:
    Ibalnd orkar jag returnera, men oftast inte. Blir det då inte present till ngn så åker det ut på T. Den andra T säljaren hon pratade om handlade jag en del av i början, men sen fattade jag att ngt var lurt så jag har inte handlat av henne på 1 år tror jag. Men där var det ju typ 60-70 nya Lindex plagg i veckan..... Lite svårt att komma över Molo på det sättet, lite mer begränsad upplaga...
    Tror Lindexsäljaren jobbade på lagret. Nån har visst arbetat på en postterminal också och tagit paket. Var det inte eleraff som hade problem för några år sedan? Minns att min Molooverall försvann på så vis

Jag har förstått att polisen stormat in hos storköpare till dessa säljare, mindre trevligt. Ja alla är ju registrerade på T så adresserna är ju lätta att hitta.
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2010-02-15 23:02:04 följande:
    Nu måste jag gå o lägga mig...Mateo har sovit i en halvtimma nu så måste passa på innan han vaknar o vill ha mat igen...vilket säkert lär vara lagom till jag somnat *suck*
    Sov gott! Hoppas du får några timmars sömn!
  • mortillsju

God Förmiddag!

Ännu en VAB-dag. Nu börjar dock S bli pigg igen så imorgon blir det jobb igen!

Härligt med tid att gå igenom alla vår/sommarkläder. Nu är det klart tror jag

Härligt med en massa skor PEPPER. Jag satt just och funderade på vad de små behöver nu i vår. Ska ringa Barnsligt i Lund och fråga vad de fått in kanske? Det är ju snart dags för vår nu!!

• mortillsju
    Busbellan skrev 2010-02-16 17:46:38 följande:
    Hej på er!! Nu har jag varit och shoppat på Lindex. Blev ett par fix överdragsbyxor till Ella och så lite nyinkomna jeans i fina färger, de var såååå läckra!! Passar bra nu när Ella bara ska ha jeans
    Visa bild snälla
  • mortillsju
    Busbellan skrev 2010-02-16 18:00:26 följande:
    Ska försöka komma ihåg att fixa det sen, men kassen blev kvar i bilen och sambon har kört iväg med den Men det var dessa i alla fall jag köpte www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=7... www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=7... www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=3...
    Vad fint!!
    Jag är inne på att köpa deras oddmollylookaliketunika till små Då skulle nån av dessa byxor passa fint till tror jag
  • mortillsju

Jag var på Harmoni Barn idag och de hade en så fin tröja från Hollys där. Riktigt söt och fin. Synd att mina barn inte brukar gilla deras klöver. Jag tycker de är jättefina

• mortillsju
    Busbellan skrev 2010-02-16 18:03:25 följande:
    Åh, vilken är det? Kollade inte så jättenoga på alla kläderna var ju mest ute efter byxor
    Jag ska se om jag kan länka...
  • mortillsju

Inte så dansk precis men denna tänkte jag på....till och med en text i nacken

Rosa

www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006322201_F_W40_20100118163702.jpg

Vit

www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006322194_F_W40_20100118163716.jpg

Sen är väl denna fin till Molos kanintights kanske?

www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006318688_F_W40_20100127144921.jpg

Och denna gillade min S

www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006279855_F_W40_20100210163122.jpg

Hmmm OT alltså.

• mortillsju
    Mawe123 skrev 2010-02-16 18:09:41 följande:
    Enligt mig är den på bilden blå turkos med mörkare äpplen, medan bilden ovanför, den jag fick hem är grå med turkosa äpplen, mycket tråkigare i färgen =(
    Japp det var ju lite skillnad. Be butiken stå för portot!
  • mortillsju
    Busbellan skrev 2010-02-16 18:10:12 följande:
    Åh, vad många fina tunikor, måste nog titta närmare på dem nån dag
    Fast inte så danska. Det slog mig vilken skillnad det är på stil på dem och tex Molo. Jag har vanligen lite svårt för Lindex och Hms kläder till tjejer men så fort lilla S är där går hon bland allt hon tycker är fint och pekar ut vad hon vill ha Tja man kan väl säga att vi inte delar smak riktigt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16