• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • Busbellan

Åh så skönt att denna långhelgen snart är över. August klarar verkligen inte såna här avbrott från rutinerna
    En vanlig helg går bra, det är han van vid, men en endaste dag extra så blir det kaos, han har varit på hemskt humör igår och idag. Jobbigt för både honom och oss andra i familjen.
    Ser verkligen inte fram emot semestern ur den synvinkeln.

Sådär nu fick jag bklaga mig lite också

Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya

Godkväll i tråden!
    Nu är vi hemma igen efter en himla massa timmar på barnakuten.
    Virus som ger hosta och feber plus öronflamation var resultatet av det.
    Jag tyckte ju att febern var hög och det var den. 41,3... Med rätt febernedsättning kom vi inte under 39,2. Så är han inte bättre imorgon bär det av till sjukan igen för dropp.

VAd hittar ni på här?

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Greksmurfen
    H I L L A skrev 2010-04-05 17:48:03 följande:
    Funderade ett stund att be mormor passa barnen, men hon är inte så morgonpigg tyvärr. Jag inboxar dig via faceboken ang bud, är det ok ?
    de kan juövernatt hos mormor annars =P.... men annars bara lägg en lista till facebooken=)...

stormis: ah glömde juh bort att vi har vår egna dietsit i tråden
    var minimax ja menade.. max kusin hade den som mindre som välling vet jag så då var det nog sondnäringen han hade....

busbellan: ja man har lov att klaga här=P...... hur ville du göra på fre? behöver bara veta eftersom jag åker iväg imorn å sen e ja inte hemma förrens sent på tors kväll..
    ska upp till stockholmi igen =P för studier sen somsagt gbg på fre morgon =)

lillronya: nmen stackars liten plutt=(..... hoppas att febern släpper så han slipper droppeländet=S..... e ju inte skoj för dem små å behöva stickas=(.... kram
    mamma till Maximilian född 081028
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-04-05 21:21:20 följande:
    de kan juövernatt hos mormor annars =P.... men annars bara lägg en lista till facebooken=)...stormis: ah glömde juh bort att vi har vår egna dietsit i tråden var minimax ja menade.. max kusin hade den som mindre som välling vet jag så då var det nog sondnäringen han hade....busbellan: ja man har lov att klaga här=P...... hur ville du göra på fre? behöver bara veta eftersom jag åker iväg imorn å sen e ja inte hemma förrens sent på tors kväll..ska upp till stockholmi igen =P för studier sen somsagt gbg på fre morgon =)lillronya: nmen stackars liten plutt=(..... hoppas att febern släpper så han slipper droppeländet=S..... e ju inte skoj för dem små å behöva stickas=(.... kram
    Jag får nog stanna i skolan på fredag tyvärr
    har bild då och annars får jag vänta ett helt år på att ta igen den gången och det känner jag inte för
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-04-05 21:15:29 följande:
    Godkväll i tråden!Nu är vi hemma igen efter en himla massa timmar på barnakuten.Virus som ger hosta och feber plus öronflamation var resultatet av det.Jag tyckte ju att febern var hög och det var den. 41,3... Med rätt febernedsättning kom vi inte under 39,2. Så är han inte bättre imorgon bär det av till sjukan igen för dropp.VAd hittar ni på här?
    Hoppas han piggnar till nu snart igen!! Har varit alldeles för många sjukor denna vintern tycker jag
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-04-05 21:21:20 följande:
    de kan juövernatt hos mormor annars =P.... men annars bara lägg en lista till facebooken=)...stormis: ah glömde juh bort att vi har vår egna dietsit i tråden var minimax ja menade.. max kusin hade den som mindre som välling vet jag så då var det nog sondnäringen han hade....busbellan: ja man har lov att klaga här=P...... hur ville du göra på fre? behöver bara veta eftersom jag åker iväg imorn å sen e ja inte hemma förrens sent på tors kväll..ska upp till stockholmi igen =P för studier sen somsagt gbg på fre morgon =)lillronya: nmen stackars liten plutt=(..... hoppas att febern släpper så han slipper droppeländet=S..... e ju inte skoj för dem små å behöva stickas=(.... kram
    Det får vi hoppas! De stack honom två gånger idag, men han reagerade knappt.
    Busbellan skrev 2010-04-05 21:30:55 följande:
    Hoppas han piggnar till nu snart igen!! Har varit alldeles för många sjukor denna vintern tycker jag
    Ja jag hoppas verkligen det! Men ändå skönt att veta att vi bara kan åka in igen imorgonfm om det behövs...
    Ja ni har j uhaft en massa!
  • Lilla Ego 07

Hej i tråden!

Behöver hjälp. Ska köpa en födelsedagspresent till en kille som fyller 5 år. Han är galen i dinosaurier tydligen så jag vill ju gärna hitta en dinotröja åt honom. Nån som har koll på om det finns något märke som har dinosaurier nu? Skulle ju vara toppen om det kunde vara danskt för den familjen har inga som helst danska kläder så det vore ju skoj att kunna ge det{#lang_emotions_smile} Han är som sagt 5 år, vet inte om det räcker med 116 el om det bör vara 122.

• lillronya
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-05 21:36:08 följande:
    Hej i tråden!Behöver hjälp. Ska köpa en födelsedagspresent till en kille som fyller 5 år. Han är galen i dinosaurier tydligen så jag vill ju gärna hitta en dinotröja åt honom. Nån som har koll på om det finns något märke som har dinosaurier nu? Skulle ju vara toppen om det kunde vara danskt för den familjen har inga som helst danska kläder så det vore ju skoj att kunna ge det Han är som sagt 5 år, vet inte om det räcker med 116 el om det bör vara 122.
    Me%i har en med dinosaurier nu. Men annars är ju molos dinotröja toppen!
  • lillronya
    lillronya skrev 2010-04-05 21:42:40 följande:
    Me%i har en med dinosaurier nu. Men annars är ju molos dinotröja toppen!
    100324
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16