Inlägg från: söta kråkan |Visa alla inlägg
  • söta kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

lillronya skrev 2010-01-26 12:02:52 följande:
    www.tradera.com/Molo-mossa-st-2-3-ar-auktion_...Köpte ju lila molo-overall till A till nästa vinter...
    aaa super fin{#lang_emotions_laughing}
    NY blogg lösen ord finns i presentation
  • söta kråkan
    lillronya skrev 2010-01-26 12:04:20 följande:
    Vad shoppade du?
    lila randig leggings, butterfly knapptröja, karusell volang kläning på LLM och en ny suflett till vagnen {#lang_emotions_laughing}
  • söta kråkan
    lillronya skrev 2010-01-26 12:14:50 följande:
    Wow! En hel massa!
    {#lang_emotions_laughing}
    nikki2006 skrev 2010-01-26 12:23:05 följande:
    åhhh fina saker och tack för den super fint tröjan som kom igår
    kul du blev nöjd{#lang_emotions_laughing}
  • söta kråkan
    Tjollabolla skrev 2010-01-26 16:13:57 följande:
    Slängde in Molo filten i tvätten nu, lite ångest, den är ju så fin, hoppas färgerna håller sig. Men det ska dom väl göra för det priset!Lite roligt att det står på tvättrådslappen: Wash inside out. Hmm hur gör man det med en filt? Någon som vet?
    haha eller hur {#lang_emotions_laughing} jag har tvättat min bilfilt 1 gång och det svarta är redan liiiiite vitluddigt men det hade jag kallt räknat med, men lilleman ÄLSKAR sin bilar filt.

Just nu snurrar prästkragarna
  • söta kråkan

TJOLLA hur har din molo jacka varit slitningsmässigt ? jag är så rädd för att det matrialt lätt får revor osv

• söta kråkan
    Tjollabolla skrev 2010-01-26 18:44:21 följande:
    Menar du softshellen? Den har hållt huuur bra som helst! han har haft på dagis både i våras och höstas och den är fortfarande väldigt fin!
    jaaaps , jaså till och med på dagis, då är det ju garanterat slitstark {#lang_emotions_laughing}
  • söta kråkan
    Tjollabolla skrev 2010-01-26 18:47:47 följande:
    Ja då det är den. Visst är den lite luddig sådär på sina ställen, men den är trots allt tvättad minst en gång varannan vecka Nån liten repa kanske men absolut inget hål.
    {#lang_emotions_laughing}
  • söta kråkan

Godmorgon, vaknade till 5 köp nu  {#lang_emotions_laughing}

h*lvetes comhem säger jag bara. vi kopplade in vårt nya trådlösa modem igår. och sen dess har telefon inte fungerat och då ber dom en vänta i 24 timmar för att se om det kommer igen *skit skit skit* FÖRLÅT men utan telefon är man ju handikappad

idag hoppas jag på fiiiina post i lådan.

• söta kråkan
    Busbellan skrev 2010-01-27 07:55:25 följande:
    Härligt när T går bra!!Vad väntar du för fint i lådan idag?
    mm regbågsfilt, butterflies tröja ,lila randiga leggings,karusell volang kläning,suflett till vagnen & kanske det bästa av allt 1 mack och en annan lastbil ifrån T
    Kristyr skrev 2010-01-27 07:58:11 följande:
    comhem är SKIT!har med dem och måste ha dem.. har inget vanligt teleuttag, har bara "3hål i väggen"
    haha eller hur comhem är det värsta värdelösaste skitet som finnns, jag måste undersöka om vi kan ha telia istället för jag blir tokig
    lillronya skrev 2010-01-27 07:57:14 följande:
    Trevligt uppvaknande. Jobbigt när det strular med telefonen.
    jo det övervägade ju det tråkiga annars. Tur att Internet funkar iallfall
  • söta kråkan
    Kristyr skrev 2010-01-27 08:05:56 följande:
    kråkan> ja dyra och kassa. Helt sämst kundtjänst osv.....
    sant....

så nu har jag skickat blommor & nalle till min lillasyster höll nästan på att glömma att hon fyllde år idag {#lang_emotions_embarassed}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16