Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Smultronhjärta skrev 2010-01-28 13:20:21 följande:
    Ja det tycker jag iaf. Max har 8 och jag har precis bestämt att ingen flyttar
    hi hi Jessie har just nu inga lurvar alls{#lang_emotions_surprised}
    nikki har 3
    Men jackor fattas de inte nikki har just nu 20 jackor och jessie 18st
  • nikki2006
    stökmamma skrev 2010-01-28 15:46:55 följande:
    jojojo, Stella har bara 1 ynka kjol, i brunt. det är brist de
    nej 1 kjol det går verkligen inte, 5-10 stycken tycker jag är lagom. Du får bulla upp lite
  • nikki2006
    stökmamma skrev 2010-01-28 15:46:55 följande:
    jojojo, Stella har bara 1 ynka kjol, i brunt. det är brist de
    Vilken underbar frilla på tösen idag{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    stökmamma skrev 2010-01-28 15:57:45 följande:
    visst måste jag....och sen har ju Loppan vuxit ur nästan alla sina... storasyster hade jättekul
    Ja men då är det ju super för då kan du ju finansera de nya inköpen genom att sälja de gamla kjolarna
  • nikki2006
    Theina skrev 2010-01-28 16:04:42 följande:
    SÅ trist att traderas bilder inte syns nu när jag vill kolla in allt nytt där..  Idag fick jag däremot en superfin kjol med posten, tack nikki
    Varsågod, var det du som köpte molo jeans kjolen eller???
  • nikki2006
    Theina skrev 2010-01-28 16:52:48 följande:
    Nej den rosa kjolen i storlek 86
    Åhhh den Sorry hade 70 suktioner ute{#lang_emotions_embarassed}Den är jättefin, tycker så mycket om färgen och du kan ju alltid matcha den med finaste fjärilar tightsen{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    Theina skrev 2010-01-28 16:56:48 följande:
    Inte lätt att hålla koll på allt Ja dom matchar den säkert finfint med.. + massa annat fint som jag har.. min tanke var att ha den till prästkragströjan bla, och det passar fint.. jättefin matchning till den var faktiskt lindex gröna frotteknickers också
    Ja det kan jag tänka mig, jag har köpt kjolen i prästkragarna och har tightsen påväg hem. Tror de funkar med massor av färger
    Lite sugen på meandi faktiskt, till mig själv{#lang_emotions_surprised}Svimmade nästan när jag tänkte på att handla till mig själv hi hi
  • nikki2006
    H I L L A skrev 2010-01-28 17:46:30 följande:
    Ja hoppas det Nikki -- Jessie är sååå söt i fina kjolen
    åhhhhh tack sötnos{#lang_emotions_kiss}{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    h80 skrev 2010-01-28 20:30:29 följande:
    nån som vet vilka webbshoppar som man kan betala med faktura?
    llm och babyshop har i alla fall{#lang_emotions_laughing}
  • nikki2006
    maugu skrev 2010-01-29 10:14:47 följande:
    God morgon!Butte; om hon kissar är bra,feber är mindre bra..du kan kolla om hon har vätska i kroppen (vätska har hon men om hon är uttorkad)genom att ta tag  i skinnet på handens översida, lyfta upp det och se hur det faller tillbaka..går det segt tillbaka så är det tecken på uttorkning..men,det bästa är,om du är orolig (ett dygn är lång tid utan vätska men oftast vänder inte magsjuka förräns efter ett dygn).Min tvåa råkade ut för detta här i Wien nu för några veckor sedan..vi ringde farbror doktorn som kom hit dåhon inte kissat på 12h (risk för njurarna) och feber..han gav henne någon medicin och vips så var allt bra igen..Fick paket från  LLM-de hade skickat fel suit och nu svarar de ej på mail (skickade tidig em igår). Får väl ringa och jaga dem..trrååååkkiiggt!Ang att få barn; jag fick min etta när jag var 24,tvåan när jag var 27, trean när jag var 34 och fyran när jag var 35..helt klart enklare i kroppen med de två första och sömnen,jag är gammal och behöver sova
    Du är inte gammal, jag är 34 och blir 35 i år{#lang_emotions_wink}Och jag är då INTE  gammal
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16