Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

lillronya kan ni inte ta å komma en skånebild med i början av mars när vi ska ha träff=)..???? skulle ja  ta en kosta runda då med då pop fått in leverans =)

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-02-15 19:07:16 följande:
    Jo det kanske går att ordna. Hojta när ni bestämt nån dag så kan vi kolla med jobb och sånt.
    {#lang_emotions_kiss} jajjamen... jobbar de flesta vardagar lr?? blir i början av mars ngn gång är det tänkt... kanske finns skalvoeraller då om man har tur.....ska kolla efter skalbyxor t maxen då.. ev en så kan de fått in superpris på ngn overall å då blir det de med...
    de hade dem ju förra året en skidoverall NY 299 kr{#lang_emotions_surprised}..... nu har han ju istort sätt växt ur den...men har den som extra då han kräkt ner sin andra =S....
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-02-15 19:15:07 följande:
    Jag jobbar nästan inga vardagar och det gör inte fklock heller. Bara 1och 1 som är flitig och jobbar en massa. Spännande med såna fynd!!
    oki... men då ska vi försöka hitta en dag...=)... ska hålla koll med dem när de börjar närma sig om vilken dag de berknas få leverans..=)....så man kan vara där när de plockats upp=)... finns ju bara 2 outlets med popkläder å de samlar ju alla kläder från alla popbutiker å skickar ut till dessa två=)...

de sänker ju extra mkt på 2:a sortering.... på den overallen jag har till max  KAN lite av det som skyddar fickorna lossna.. det har det inte gjort.. de gör ju allt så om det har blivit så på bara ngt plagg.....

så man får hoppas på finfin leverans :)

åhh vill shoppa suits till maxen.. ngn som vet ngn som har rea på stl 86 ???
  • Greksmurfen
    ChokladMoshin skrev 2010-02-15 19:21:17 följande:
    Gokväll i tråden. Vad skulle ni sätta för köp nu på en använd ngt tvättluddig suit i ganska ovanligt print? OBS!! Ej annons-
    beror på vilken stl å vilket tryck..vilken är det??{#lang_emotions_dreamer}
  • Greksmurfen
    ChokladMoshin skrev 2010-02-15 19:28:05 följande:
    Typ kaniner, lamm, knappar & nån med bilar och racerbanor..... Förresten vad heter det printet med bilar, racerbanor & svarta/vita blommor på??
    ferrari va?? lr har ja helt fel..
    svårt det där med pris fanns mga nya lammsuits på förra salgen så mga handlade det då.... kaniner e ju alltid eftertraktade=)... vilket skick e respektive i å stl?
    stl 74-92 brukar ju gå bäst oftast....
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2010-02-15 20:52:20 följande:
    ibland spelar priset ingen roll.. inte om man gillar trycket jag köper för tryckens skull.. vissa gillar jag mer o vill ha allt i =)) en del andra som jag inte e förtjust i kan jag tycka e dyrt men alltid nån som gillar det =))
    håller med dej där=)...
    kommer lätt storshoppai akvarium printet =P...farligt
    och om 11 dagar har jag  UL jag tror det är en lite kille där inne... men alla andra tror på tjej =)... ja egentligen borde dem ju hoppas på kille för ekonomins skull hahahahaha är det en tjej... hmmm ja låt oss säga så här att då blir det farligt för shopping ... allra minst om det blir salg i maj {#lang_emotions_dreamer}....
    sen har vi baby å barnmässan 9-11 april weeeeee... funderarfaktiskt å ta en hotellnatt med=) å ha det mys med maxen å syrran.....vi ska upp till gbg iaf =)
  • Greksmurfen

pepper du å butte bodde nära varandra va? ni kunde ju med hängt på till finfina vxö å kosta outlet i början av mars ju =).... ev så åker en bil från örkel=)
    sen så blir det ev, jag, hilla, busbella, liljan, emmsan iaf =)
    ju flerdesto roligare=)

butte förreesten vill du ha lite plugg material för ssk programmet=).... har gjort en hel del sammanfattningar inför tentor etc=).. du kan ju få mina arbeten med om duvill titta på uppbyggnad etc=)

• Greksmurfen
    Pepper79 skrev 2010-02-15 20:58:44 följande:
    Så spännande med UL
    ja verkligen=)...men fasiken vad snabbt det har gått är ju redan i v 17{#lang_emotions_surprised}.. snart halvvägs ... ja herregud säger ja =P.. med maxen iden här veckan kände jag massa med sprakr... men inte meddetta pyret så antingen är det en lugn enna lr så har man vella moderkakan i framvägg.......å då brukar det dröja har ja hört...
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2010-02-15 21:02:58 följande:
    ja baby o barnmässan ja.. e det datumet i gbg då? har inte varit där ju innan men sugen på det.. kan dra med mig syster som e en liten tjockis nu *avis*
    ja åk dit =) så skoj=)......hade hela bagaget fullt med en del köpeprylar å en MASSA gratis HAHA...
    hoppas på att syster har fått ett nytt plus tills dess ..:) ..de ska vela börja försöka på nytt efter kontrollen hon ska på...om 1,5v....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16