-
Mmmm...speciellt när det kommer en sån här underbar kollektion, men jag ska försöka begränsa mej lite, jag vet hur fort jag tröttnarLJ2 skrev 2010-01-25 21:05:50 följande:det e väääldigt lätt o få ha begär
-
Jaaaa, alldeles för mångasolouniko skrev 2010-01-25 21:17:58 följande:Så du har också ha-begär såhär på kvällskvisten? Jobbigt!
Nu blev det visst lite OT hopping från T också *suckar* -
Godmorgon
Brrr så kallt det var idag, minus 18, så idag stannar vi nog inne
Har sovit som en kratta inatt, super förkyld, o kl 2 kom Liam in till oss och låg och ajade sej hela natten, antar att det är sprutan som han fick igår.
Idag hoppas jag på paket från Babyshop.
-
Hallå igen.
Kom just hem ifrån solariet, får ju passa på nu innan det är tatuerings dags
O dryga postisen har inte kommit än, vill ju ha mina Molosar nu ju *skyndar på lite*
-
Hej o hopp igen
Nu har postis äntligen varit här, fina Molosar, välbehövliga dregellappar till Meja, avi på Mejas tavla från Isaform och en Hello Kitty klänning från T *duckar för ruttna ägg*
-
JAAAAA säger jagSmillaMilla skrev 2010-01-26 15:25:36 följande:Åhhhh NEJ det ser ut som om nova star också kommmer med fina kläder.
Såg en super fin lila långärmad tröja med stjärna fram, den måste flytta hit. -
Morning.
Huj vilket busväder det var idag, blåsigt och snöigt, antar att förkylda familjen får stanna inomhus idag
Nån som vet vart jag kan hitta en geisha insipirerad klänning till Meja? Vet att dom hade på HM för nåt år sen men nu hittar jag ingenstans.
-
Godmorgon girls.
Sitter här med 2 snoriga barn, vad sjutton ska man underhålla sej med hela dagen då? Känns lite väl kallt att vara ute.
Några nyheter?
Har ju haft fullt upp med Mejas nya rum hela veckan, men nu börjar det bli klart , så fint blir det.
-
Den jag la in? Isf är det 68.Tasha78 skrev 2010-01-29 09:44:58 följande:så fin rosa lurv i bt vad är det för storlek på den
-
Jaaaa, kläderna blir ju mycket sötare när dom är småTasha78 skrev 2010-01-29 09:55:18 följande:den såg så liten och söt ut