• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

*gah*

JAg hade gett upp när det var tio minuter kvar!

6-3 ->6-6 -> sudden -> straffar

*biter på naglarna*

Nu straffläggning!

• JsN
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-15 21:04:25 följande:
    Hörrni..Ni som har sån där kassett i öppna spisen.. Är alla fula?Jag bara sitter o tittar på den sorgliga 70 kilos klumpen som rent ut sagt är asful  så ful så de är synd om den.. Jag vill inte ens ha den SÅ ful e den, och liten..  Bara ful ful ful som ett troll
    Det finns mer eller mindre fula. Snygga blir de först när de är snyggt inbyggda. Men det är klart att man kan hitta en som har snygg lucka och snygg form.
  • JsN
    JsN skrev 2010-03-15 21:05:44 följande:
    *gah*JAg hade gett upp när det var tio minuter kvar!6-3 ->6-6 -> sudden -> straffar*biter på naglarna*Nu straffläggning!
    Och de vinner! *tjohoo*
  • JsN
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-15 21:11:26 följande:
    Vår är jätteliten mot den stora spisen, ser inte klokt ut Fyrkantig, ser ut som en riktigt gammal tjock tv och himlans ful på alla sätt.. Usch va fuuul den äääär
    Mne den ska in och då ser du inte djupet på den (det är ju ditt eldningsutrymme) och sedan ska det till "galler" runt om så att hela spisutrymmet fyll upp. Istället för att elda för kråkorna ser du elden genom glasrutan och får ordentlig värmeutväxling på det du eldar.
  • JsN
    lillronya skrev 2010-03-15 21:17:46 följande:
    Vilka?
    Warberg mot Helsingborg. Kvartsfinal 2. Nu står det 2-0 till varberg, vinst på fredag och de är klara för semifinal. *längtar till globen*
  • JsN

Jag rymmer på skidresa på torsdag! Ska bli dubbelt kul, dels skidåkning med trevliga människor, dels en lång helg hemifrån!

• JsN
    SmillaMilla skrev 2010-03-16 11:17:40 följande:
    Gahhhhh 2½ åring bortskänkes Nu har hon skrikit 45 minuter över en blå spade i parken som hon ville ha. Hur tusan får man stopp på henne?
    Om det inte går att distrahera med någon annan aktivitet så andas man lungt och låter dem skrika... JAg brukar bekräfta att jag förstår att hen är arg och att man får vara det. Sen finns jag nära och väntar till ilskan har lagt sig liiiite så att man kan få kontakt. Då bekräftar jag återigen att det är OK att bli arg och föreslår att vi ska kramas lite när hen inte är så arg längre och sedan gör vi något annat. (En bra dag alltså, en dålig dag tar jag ungen under armen och går) Det viktiga tycker jag är att inte lämna dem ensamma när de är sådär arga utan att för den delen försöka få dem att sluta vara arg. (Det vet man ju hemskt det är när man är arg och någon försöker få en att inte vara arg)
  • JsN

Bubblan, köpte ni via mäklare? I så fall, ring och kolla med denne!

• JsN
    SmillaMilla skrev 2010-03-16 14:32:17 följande:
    Det blir 4 år nu i maj. Men kan ju inte flytta tyvärr. Så är ju låst här.
    VArför det? *nyfiken*
  • JsN
    Tjollabolla skrev 2010-03-16 22:56:43 följande:
    ALLVARLIGT! Gick och skulle blanda ersättning inför natten och det finns inget vatten i kranen! Vad fasen! Hur ska nu detta gå.... Så kan dom ju inte göra utan att säga till innan! Shit. Nog för att jag ammar, men hon blir inte mätt på bara det...
    Och hur hade det låtit om det ringt på dörren vid den här tiden för att berätta att vattnet var avstängt? Det är förmodligen en kort avstägning alternativt en läcka och då absolut inte planerat.

Man berättar liksom inte om plötsliga vattenavstägningar. (Eller elavbrott för den delen)

Om vattnet fortfarande är borta nu på morgonen fårdu säkert information antingen på leverantörens hemsida eller om det är ett större avbrott på P4. Men det är sällan problem inte avhjälps ganska fort.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16