Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Helle skrev 2010-02-08 08:29:19 följande:
    God morgon allihop För er som undrar så ska drop 1 av Katvig komma i veckan. Den skulle gå ut förra veckan så det bör vara på G. Den som väntar på nåt gott ...
    Ooooo {#lang_emotions_dreamer}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    maddeemma skrev 2010-02-08 08:31:18 följande:
    Hur är molos bodysuits i storlekarna. Har en dotter som är 77 cm lång och väger 11,5 kg. Vilken storlek ska jag ta?
    Tycker dom är normala till aningens stora.. Jag hade nog tagit en 80 till den längden och vikten Men vill man ha den längre så kan man ju ta en size till upp och vika nertill..
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-02-08 08:31:45 följande:
    Fredag! IIIIIIIIIIIHHHHHHHH!
    Nä men åååååå!!! Gud va du måste va nervig!! Fy tusan va mysigt med bebis till helgen {#lang_emotions_heart}  Äntligen får ni träffa lillasyster!!! *myyys*
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-02-08 08:39:31 följande:
    Ja jag är så nervig så jag vet inte var jag ska ta vägen! Å inget kan jag göra heller direkt liksom...! Tur att FL finns Det känns så overkligt! Det kanske är en dumpers där inne som Milo vill och ingen bebis?
    Å jag förstår dig gumman!! Du får hänga här o snacka dagarna o kvällarna i ända så tiden går liiite fortare iallafall En dumpers ha ha ha.. Det får vi hoppas att det INTE är   *sötis Milo då* {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-02-08 08:49:30 följande:
    Haha näe, jag hoppas att det är en bebis där inne Japp ni lär inte bli av med mig denna veckan, sambon är iväg som vanligt oxå. *bläähä*
    Men nä E han iväg igen? Vilken jädra vecka att åka bort öh... {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan

Nu vaknar pappan och Bubblis hör jag {#lang_emotions_dreamer} Sjusovare

Cu sötisar!! Å Tjolla!! Ta hand om dig {#lang_emotions_heart}

• RååSa BuBBlan

Buäääää VAD har dom gjort Katvig????? Fyyyyy va mycket fuuula *snyft*

• RååSa BuBBlan

vad e de här för en ful skärning??? http://www.busochrackartyg.com/product1376/category109/subcategory0/Katvig---Dress---Pink-Lemon

denna va ju horribelt ful.. http://www.busochrackartyg.com/product1381/category109/subcategory0/Katvig---Sweat-shirt---Pink-Lemon  dom fiiiiina ränderna med GRÅTT?????

Å förstöra en såååå fin klänning??? *skäms på er* http://www.busochrackartyg.com/product1383/category109/subcategory0/Katvig---Pocket-dress---Plain-grey

NU blev Bubbelmamman deppig!!!

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-02-08 15:19:28 följande:
    Håller med... Gillade bara t-shirtsen.
    samma här... Mera Molosar då rå {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16