Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

RååSa BuBBlan skrev 2010-02-08 22:13:51 följande:
    Ja hade Bubblis varit kääär så hade jag nog åxå slagit till
    Maia älskar tröjan som nu är riktigt välanvänd. Här har vi ju kossor utanför dörren som hon älskar att titta på

Nu ska jag mysa med sambon som sträcker sig efter mig...blev bara en superkort stund ikväll här. Godnatt!
  • Zvartaliljan

Goddag

Jag är såå shoppingsugen, har ju knappt handlat något av nya Molo. Men måste få ut de dussin kassar med kläder som står här på T först...*pust*...bara skjuter upp det hela tiden. Är ju så tråkigt o fota o fixa med auktionerna {#lang_emotions_throwup}

• Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-02-09 14:06:46 följande:
    säg t om det e ngt du tror jag kan ha använding av=P.... lr e det mest tjej?? OJ vad elva små troll e snabba... min order ligger redan på lådan å beställde för 30min sen hahaa
    det är nog säkert en del du vill ha Hur stor var Maxen när han föddes? Mateo är alldeles för smal för Molos byxor så de ryker, eller några 56or ska sparas som knickers till sommaren men som byxor funkar de inte alls på honom
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-02-10 19:50:47 följande:
    Godkväll! Fyndade katvigoverall idag för 509 kr, så jag hoppar vår affär. Sötaste barnen i bt!! Kul att se hur mycket Mateo växer. Nu går det riktigt bra med fina danska kläderna.
    Ja det förstår jag då, ett fynd ju
    Mateo växer som bara den, nu kan han knappt ha sina kläder i 44 längre, 50 sitter bra och 56 med lite uppvik.

Tänkte fråga dig en sak...jag har tagit kort som jag tänkte ha till dopinbjudningarna där det ska stå "En ängel har landat på jorden" men så tänkte jag att det kanske kan verka stötande med en sån här bild för de som har änglabarn...så därför frågar jag dig vad du tycker? Kan jag ha denna bilden?

ängel5.jpg

(kommer plocka bort bilden snart för man får väl inte visa en naken rumpa eller hur hårda är reglerna om nakenhet här på fl??)
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-02-10 19:59:03 följande:
    Åhhh vad mycket gamla favoriter det fanns där. Drömmer mig tillbaka när svea kunde ha sin apklänning. Men fanns inget i rätt stl. Alltså 98/104.
    eh det kommer det kommer {#lang_emotions_wink} apklänning sa du {#lang_emotions_dreamer}
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-02-10 20:05:52 följande:
    Tycker du att jag skall hålla koll på t? Eller kommer det nya nu i vår?
    jag kan förvarna när det kommer på T, har inte hunnit med allt än. Här hemma är det kaos med kläder precis överallt!
    Everlonn skrev 2010-02-10 20:04:51 följande:
    Supersöt bild! Kul att han äntligen kan ha suiten
    Ja den är ju en aning stor fortfarande, framförallt i bredd och armlängd men i benen passar den bra {#lang_emotions_undecided}
  • Zvartaliljan
    mortillsju skrev 2010-02-10 20:08:32 följande:
    Personligen associerar jag just änglabarn till barn som gått bort fölr tidigt. Så jag skulle inte valt den formuleringen eller bilden själv. Barnens farmor har just gått bort och hon är hos änlarna som lilla M säger. Så nej röstar jag på.
    Tack, jag vill ha alla åsikter. Jo Änglabarn är ju just barn som tyvärr lämnat oss så när jag skrev att det kanske kunde stöta de som har änglabarn så var det ju det jag menade.
    Men i min text är det ju istället tvärtom - en ängel som landat på jorden - för att stanna får man hoppas...
    Ingen av de jag ska bjuda har änglabarn...tror jag...
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-02-10 20:19:32 följande:
    Eftersom du frågar, svarar jag. Annars hade jag inte sagt nåt. Mej berör den fel, om jag säger så. Bilden är väldigt, väldigt fin, men jag har jättesvårt för just den typen av bilder.
    Okej...då struntar jag nog i den på inbjudningarna då...vill ju inte att någon ska bli illa berörd o jag känner ju inte alla så väl så jag vet inte om det kanske är någon som har ett änglabarn...
    Förstår att du tolkar den så, jag har ju själv dubbla känslor för såna bilder som du märker. Tycker den är jättefin men har svårt för att inte tolka den fel...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16