Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

LinneaochKevin skrev 2010-02-01 09:48:23 följande:
    Är inte inne så mkt men har en fråga. Ska lägga ut lite kläder på tradera.Det är 10 tröjor nån småfolk och resten molo. Småfolk lejon molo dalmatinrar uttrar ränder och nån med bilar. sen fem eller sex par molobyxor med space stjärnor och ränder. Vad kan mansätta i köp nu? Allt i 92 förutom småfolken som är 86/92. Fint skick på allt nåt är lite tvättluddigt. Orkar inte sätta ut massa auktioner.OBS INGEN REKLAM!!
    jag tror inte du får så mkt för dessa i en klump men 499 kr som minstapris och 700kr köp-nu kanske? Jag utgår då från vad jag själv skulle överväga. Men du får garanterat mer för alla separat och dessutom blir det mesta sålt, en sådan här auktion kanske inte får bud.
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2010-02-01 09:53:07 följande:
    Nja, BF är ju den 26, men jag ska snittas den 12e... Men visst, det KAN ju dra igång innan. Nervös!
    Så häftigt!!!!!! Jag ahde tyckt om att veta dag så.

Lycka till, håller tummar och tår för att allt går smidigt  - om vi inte ses här i tråden innan, jag är ju sällan här.
  • Damien och Adrian
    maugu skrev 2010-02-01 09:36:21 följande:
    Men,då kan det ju dra igång när som helst Vill aldrig mera vara gravid men stunden på BB när man fött och det lilla pyret plirar mot en-det skulle jag vilja göra många gånger om
    hejsan allt väl? jackan såldes aldrig så jag behåller den, jag är inte desperat. Trist bara med två i samma färg, haha, får tänka mig för när jag köper.

Jag vill heller aldrig mer vara gravid, nu räcker det!
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2010-02-01 09:57:28 följande:
    Tack! Ja det är häftigt att veta, men man är inte så kaxig kvällen innan JAg visste med Milo med, fyyy jag har aldrig i hela mitt liv varit så nervös.
    Förstår det. Visst ska du ha en flicka el minns jag galet?
  • Damien och Adrian
    solouniko skrev 2010-02-01 09:59:53 följande:
    Tack Ja de ränderna var superfina! Ändrade till 74, tur det för den är rätt stor.. Hon ska få ha den på 1års kalas imorgon
    o jag som tycker min pluttis blivit stor, 3,5 mån nu. {#lang_emotions_heart} 

tiden går fort!
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2010-02-01 10:00:09 följande:
    du ska väl inte lägga det i en och samma aauktion??det förlorar du massor på. lägg ut småfolk tröjorna två och två max och kanske molo tröjorna med. eller molo tröja och byxor som set..
    set är bättre om det är set.
  • Damien och Adrian

Hej tjejer! Kikar in en snabbis, vi håller ju på attc flytta, jag är helt slut. Men idag kom ju Molo så man måste ju kika runt överallt!

Jag köpte en massa NS hos litencorrelin.se, jag fick avi idag, snacka om snabb leverans!!! *gillar* Sååå många fina jeans, shorts och luvjackor köpte jag!

*kikar i BT*

finns det någon NStråd?

• Damien och Adrian

Hejsan tjejer! allt väl? shoppas det molosar än? ,-)

Jag har fått en jätteladdning på posten från BoR, köpte massor, Micke är väldigt trevlig och snabb. har kompletterat lite från andra butiker med. pengarna är väl eg slut nu så jag avvaktar med vissa tröjor t ex jag gärna vill ha.... *mycket vill ha mer* {#lang_emotions_dreamer}  Synd att ingen butik finns i Skövde längre! {#lang_emotions_frown}

Har köpt massor med NS också, på litencorrelin.se det är en härlig butik tycker jag, hon som jobbar där, Malin, verkar så mysig! Alltid tillmötesgående.

Jag frågade häromdagen efter nya NS-tråden, hann inte kika efter era svar tyvärr - någon som har länk?

Måste ta mig i kragen och l'ägga in bilder sen, adrian har ju växt massor och har fått mkt nytt. Men jag flyttar ju till hus nästa vecka så det är verkligen full rulle.

• Damien och Adrian
    Kristyr skrev 2010-02-24 13:32:39 följande:
    ja hoppas de kommer med nån fin då....den rutiga som smilla köpte till svea är så fiiiiiiiin men det är ju värsta tjejmössan och det kan han ju inte ha..
    Kik Kid och Ida T brukar jag ha. IdaT brukar ha fina solhattar och fina sixpencekepsar. kikKids kepsar är alltid suveräna, solhattarna med - fint grabbiga också.
  • Damien och Adrian
    LJ2 skrev 2010-02-24 13:06:49 följande:
    fiin post i lådan idag dinosuiten från t, hajsuit, flowerleggings o fisk t-shirt från est.. hmm. annacill har jag inte fått från än? brukar hon inte va snabb o skicka??
    jag ahr inte ens fått svar på mail jag skickade i helgen, kan ju förklaras med att hon inte jopbbar vissa dagar då...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16