Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Preggi skrev 2010-02-27 21:43:32 följande:
    Ja men vi trivs ju här, vill helst inte över bron.. Är det bra med er?
    Jag förstår och detta var ju också 5 år sen. Mycket har säkert hunnit hända sedan dess. Vi hade även tur med tomten. Hade den kommit ut på marknaden hade den säkert gått för mycket mer. Allt är bra här. Ska strax kolla på en film och äta lite ost
    Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-27 21:51:54 följande:
    JA!!!!!!!!!! Billiga tomter, bra skola, trevliga pölsekärringar.. Men framför allt, hyffsat nära till SALG
    Ja, nära till salg hade inte varit fel. Hoppas den blir av i vår och att den är någon helg som passar så jag kan ta mig ner tidigare och kanske möta upp er andra pölsekärringar
    Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-03-04 20:44:34 följande:
    Hej hej vännen. Allt bra med er? Här görs inte så mycket, jag njuter av tystnaden av 2 små sovande barn Shoppingen är det ganska lugnt med, hittar inget direkt måste, fast det blev flera kassar OT shopping igår
    Hej

Här är det bara bra. Själv då? Hur är det att ha två kids? Fullt ös? Förstår att det är skönt med lite tystnad ibland

Flera kassar? Vad 17 shoppade du då?
    Skorpan i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-03-04 20:49:56 följande:
    Härligt Jodå, det är bra här också, jaaaa fullt ös är det minsta man kan säga , från morgon till kväll, så JA det är skönt när dom somnar för natten Meja är världens snällaste och Liam är sjövild/kaxig/trotsig och hans mest använda ord är NEJ!!! Ha ha, jupp, 1 kasse HM, 1 kasse Kappahl, 1 kasse Lindex och 1 kasse Åhlens Hittade hur mycket fint som helst, båda till Liam och Meja, jag som knappt brukar gå in i dom vanliga klädkedjorna längre
    Skönt ändå att båda inte är lika vilda. Hoppas verkligen att denna i magen blir lugnare än Noel. Han är för övrigt på rätt bra humör just nu och säger roliga saker som "fantastiskt", vad fint, vad härligt och sånt.

Haha...så kan det gå. Kul om man hittar lite budgetprylar ibland också.

NU är det dags för Criminal minds

CU
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-03-06 09:11:19 följande:
    Godmorgon Med oss är det bra, o med er? Mmm, underbara sol, men huuuuua så kallt det är, -22 hade vi när jag vaknade.
    Hej

Här är det bara bra. Snart dags för lite frukost. Noel kikar på PLayhouse Disney, pappan sover och jag är uppe. Oj, vad kallt! Här är det bara -7.
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2010-03-06 09:16:39 följande:
    God morgon!  Har hallon nu blivit en skorpa Vilken vecka är du i? Tänkte mest på om du kanske vet om det är en "skorpan"
    Morrn morrn!

Haha, nope, har ingen aning om kön men Skorpan blev det bara ändå. Passar liksom bättre som arbetsnamn. Är i vecka 19 nu. RUL på tisdag.
    ängeln83 skrev 2010-03-06 09:17:56 följande:
    Snart dags för frukost här också, väntar bara på att sambon ska komma hem med färska frallor Jaaa, börjar tröttna på denna kylan nu, det går ju knappt vara ute, både jag och Liam är lite känsliga för kylan så vi får snällt stanna inne.
    Åh gott! Här ska jag fixa lite banangröt (hemmagjord) till Noel och en smoothie till mig. Inte lika smarrigt som nybakt bröd.

Nu hoppas man ju att det går åt rätt håll i alla fall med vintern och att våren är på väg snart. Dock hinner det säkert bli kallt och snö igen. Det är ju bara mars än.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16