Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

lillronya skrev 2010-02-03 14:59:49 följande:
    Jaaaaa katvigs går ju upp till 98! Då kanske A kan ha en sån?
    Maia hade sin i 98 hela hösten. men den är för liten nu {#lang_emotions_wink} den stramar lite väl i grenen även om den går på.
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-02-03 21:48:10 följande:
    OJ... ja d kan ja nog glömma den....vet du hur katvigs rånarluva e den rosa randiga??
    den har Maia i S (M blir nog lagom till en 4-åring då, Maia har ju ovanligt litet huvud) och i småfolks rånarluvor har hon 74/80 eller 86/92. I småfolks mössor har hon 122/128 så det beror på vilken du menade
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-02-03 21:53:30 följande:
    hmmm okej.. har du ngn bild på maia iden?? hon fyller 4 iår va??...min systerdotter gör det med nu då 12 feb men e som sagt rätt litet i stl likaså huvudmått där med... varav ja e lite velig...=S..vill ju inte att hon ska simma iden heller.. e dem stretchiga ngt?
    ja dom är stretchiga men S  sitter ganska tajt på Maia, hon kan ha M med utan att simma i den så tycker nog du ska ta det.
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-02-04 10:19:50 följande:
    Ja, lika bra o passa på när man väl är där, o så fick vi ju ett shysst paket pris också Mmm, kan lägga in bilden sen, ser sådär roligt ut nu när det är otvättat och plastat Tycker att man ska göra precis som man vill, det finns ju alltid folk som tycker tatueringar är fult, men det blir ju verkligen vanligare och vanligare så man sticker ju inte ut precis. Min mamma tycker det är super fult och läskigt, hon vägrar titta. Hon var så stolt att båda hennes barn var otatuerade men nu har jag 3 st och lillebror 3 st
    haha mina föräldrar HATAR också tatueringar men av 6 syskon har 4 varsin tatuering, 1 har 2.
    När jag gjorde min då jag fyllde 18 bodde jag tillfälligt hemma hos min mormor och när hon fick syn på den så tog hon en hårborste o skulle börja ta bort den! AJ AJ AJ vad ONT det gjorde!! Den var precis nygjord! Hon anföll mig bakifrån när jag stod i badrummet o började borsta! (tatueringen sitter precis under nacken).
  • Zvartaliljan
    söta kråkan skrev 2010-02-04 10:27:01 följande:
    jag behöver verkligen lite tips om någon har lust..lillebrors overal sitter alldeles för tight i grenen och han kan inte ha den längre....hur fasiken gör man nu då ? ska jag köpa en ny till eller ? någon som sett på rea kanske?
    köp en som är lite för stor nu så kan han ha den i början av nästa vinter också.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16