Smultronhjärta skrev 2010-02-08 14:21:48 följande:
Åhh tacopaj är så gott och vi gör det iaf alldeles för sällan Fast denna variant är banne mig inget som skulle förknippas med någon bantardiet..snarare tvärtom
Mumms.. langa hit en t mej med........ hmmm kanske man skulle göra till kvällen.. lite tacopaj sitter ju aldrig fel.. så husligt av dej å göra en hel plåt ;)
vad e ditt hemliga recept =P ?? e ju ofast så ju mer onyttgt ngt är ju goare är det
behöver nog nga extra kalorier äter ju för två
haha det heter så va
...
FlowerPowerMama skrev 2010-02-08 14:09:14 följande:
Dom är snabba! Beställer du nu så har du säkerligen pakette imorgon.
oj perfekt då får ja skynda mej å göra en bestälnning.. hmm har hon så man kan föra över via bank.. smarta greksmurfen har tyvärr gjort att igen.. hittar inte mitt nya visa kort som kom förra veckan... jag e hopplös jag vet =S..
Stormis skrev 2010-02-08 14:13:27 följande:Ja, visst är det mkt? Vet inte hur det är över lag, men tex så var förra vårens regnbåge mindre än de andra. Jag hade en i 80 och den är väl kort nu, men de andra i 80 sitter helt ok. Köpte en 92 på salgen som jag nu tvättat, ej tumlat, och den är bara 0,5 cm längre än andra 86'or så just det printet drog ju dessutom ihop sig vilket de andra inte gjorde.
jag köpte ju en rainbow kortarmad klänning till henne förra året å då var det rea på den så det var vella fjolårets.. en 86.... trodde den skulle vara liten men den satt perfekt då... nu så börja den bli lite liten...men den täcker iaf fortfarande lilla rumpan =) så vi hoppas på en 86/92 ska iaf gå lite längre ner.. dock tycker ja det ser ut som att vt 2010 verkar var mer bredare å ryliga lr e det bara ngt ja fått för mej..
vilket print var det i 92 som du köpte som krymte så mkt...