-
var köper du?Smultronhjärta skrev 2010-01-22 15:05:48 följande:Jag tror jag ska ta en 110 iaf efter att ha sett liljans bilder
-
jag vill ha en blå molooverall i stlk 98, ev en regnbåge, den där gröna från i år funkar med.... rea någonstans? inboxa mig om ni ser något! Tack!
-
det är ingen av er som sitter på en NY tågväpnarluva va?
-
VAR?Smultronhjärta skrev 2010-01-22 15:30:12 följande:Det blev en 104..Kom på att vi precis har börjat använda vår orange overall och den är stor men går Jag tog en blå!
-
Hejsan! Har inte haft tid att vara här med liten hemma och flytt snart men har köpt massa fint jag hoppas kunna lägga in snart,.
-
På TS köpte jag blå molooverall st 80 till A för totalt 750 kr och en IdaT vinterjacka, blå med elefanter till D, den är himla fin, tog st 104 i tron att den passar nästa år men den är som hans rainbowjacka st 92. får använda den nu o sen ge Adrian... gav 550 inkl frakt! *nöjd*
har köpt massa molonytt, villervallarea (svart boilersuit velour med rött o turkos) o en skjorta st 80 med molos amerikanska 50-talsbilar från gammal kollektion, får se om den kan användas i sommar.
-
februari, runt 20:e har jag hört.Milliz skrev 2010-01-29 14:05:35 följande:Hej förresten!Någon som har koll på när NS kommer? Elias behöver nya jeansdags att byta presbild, haha han e så liten där!Stormis skrev 2010-01-29 14:04:05 följande:Hi hi, suiten Adrian har på sig på din avatar har Svante på sig idag .kanonfina rum!Milliz skrev 2010-01-29 14:04:20 följande:Ängeln: Vad fint Mejas rum är!! Var har du köpt gardinen och stolsdynan? Tyget var superfint!!
-
jag ska lägga in lite om en stund, nu kommer etty par ganska nytagna foton på pojkarna först.Milliz skrev 2010-01-29 14:11:48 följande:Får vi se bilder på allt det fina? Det var ju lääänge ju.. Jaja, jag får ge mig till tåls
-
ja den är superfin! Tack!Milliz skrev 2010-01-29 14:38:24 följande:Damien och Adrian: Fina kläder och söta barn i bt! Den biltröjan som Damien har är nog en av Elias favoriter
-
jag har lagt in lite bilder i Bt nu, ska rota runt efter lite mer... det mesta av mina nya molosar kommer i feb, en del hade kommit nu men det mesta är til sommaren så jag har inte bråttom.
Bilskorna vi diskuterade häromdagen kommer i en babyvariant upp till st 20 och en junior, jag har beställt båda. Och hajskorna...