Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

ängeln83 skrev 2010-03-15 15:35:46 följande:
    lillronyaFina pjucks i BT Dom är verkligen sten coola. Nu har Liam äntligen slutat fråga efter dom, han fick sina nya Adidas igår Hej hopp förresten.Kom just in efter en promenad, uuuunderbart väder ute nu men vägarna är verkligen katastrof, hoppas det smälter bort snart.
    TAck!!
    Skönt att han har släppt de nu.
    E är på de hela tiden. Nu har jag gömt de i tvättmaskinen så att de kan få sej en runda där.

Jag vill också ut, men vågar inte ta ut E idag efter gårdagens astmaanfall..
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    stökmamma skrev 2010-03-15 15:36:13 följande:
    helt klart men jag vet inte riktigt om jag ska tycka det är bra ller dåligt att dom inte hade brallor kvar i hans strl?? nu måste jag ju köpa ett par puma eller adidas eller nåt istället eller hur?
    JA det är klart du måste!

Min innebandytok till dotter fyller snart 13 år. Det enda hon önskar sej är att åka på innebandyläger i sommar. Hon har avsagt sej alla andra presenter, bara hon får åka på lägret.
    Nu börjar hon tvivla på om hon verkligen ska få det. Och taskiga mamman spelar ett taskigt spel (Dock är lägret bokat redan)
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2010-03-15 15:36:21 följande:
    Lillronya: Åhhhhhh så fina barn o skor i bt!!! Råsa bubblan: Härlig färgsprakande shopping!
    TAck!
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-03-15 15:44:07 följande:
    Ja verkligen Fast det var ganska sött när han satt och deppade över sina skor Har han fått astmaanfall? Har inte alls hängt med här i tråden dom senaste dagarna, hade fullt upp med förberedelserna inför Liams kalas
    Ja det är gulligt när de gillar sina saker sådär.

Ja han hade det igår och är fortfarande inte helt ok. Så idag får han vara inne. Tror han har lite feber också.

Går ju inte att hålla koll på allt här. Går ju i en rasande fart ibland. När är kalaset?
  • lillronya
    stökmamma skrev 2010-03-15 15:44:36 följande:
    det spelet brukar den här taskiga mamman oxå köra du får ge rapport om rabdido sen och hojta till om du ska på nåt sånt party *såg nåt intressant*
    Tur att det inte är bara jag.

Japp ska rapportera. Måste bara köpa röda eller vita leggings så att de kan använda de där kläderna.
  • lillronya
    hzl skrev 2010-03-15 15:55:34 följande:
    Ja! Dom e sjukt fina. Bodyn är ok på bredden, nästan 1dm för lång dock. Suiten har jag inte testat men jämfört med hennes 80 suits i ebbe o h.j.o.r.t ser den nästan ut som en 92a. Känns som ett jätteglapp (mellan 80 o 86, men jag har iofs inget 80 i molo) Hoppas ändå det kan vara något mer lagom i sommar...
    Hjort kommer jag inte ihåg hur de är, men ebbe är ju väldigt små i stl jämfört med molo.
    E har ju 92 i molo men 100 i ebbe.

Hoppas det inte dröjer allt för länge innan hon kan ha de.
  • lillronya
    hzl skrev 2010-03-15 16:09:47 följande:
    Ja eller hur! man vill ju använda nu. (även om vissa är tänkta till sommaren) Men nu vet jag ju till nästa gång.. Jag köpte 80 till henne när hon ffde hade 68 o det funkade. stort men inte fööör stort. Men hellre för stort än för litet! Nu väntar jag på hummel o louie louis i 86 också. antar att louien kommer vara lika stora som moloVet du ifall de lila/vita tajtsen från katvig tillhör förra sesongen? Isf vart man kan köpa till bra pris? Och om de finns nån shop som har rea på katvig suits?Stälde frågan här häromdan men jag hittade inte tillbaka för att se om någon svarade
    Ja visst vill man använda det man köper med en gång! Nu är man ju så sugen på att använda gympadojjor och vårjackor så det är inte klokt.

Hummel är inte så stort som molo iaf.

Hmmm de lilavita katvigarna var väl förra säsongen ja. Alltså förra våren.
    Har ingen aning om var du kan hitta varken de eller suits till ett bra pris.
    Får nog leta en del. Det lilavita var poppis.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-15 16:27:44 följande:
    Jag har sååååååååååååå tråkigt!! Vad gör man på landet hörrni????
    FLar gör man på detta landet iaf.
  • lillronya
    Tessou skrev 2010-03-15 16:32:47 följande:
    Kikade i bildtråden, och alla har så fina kläder.. Hur har ni råd?
    Kan bara prata för mej själv, men här handlar det om att prioritera.
    Detta är mitt intresse och det jag lägger pengarna jag har över på.
    Och utan tradera hade jag inte haft råd alls.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-15 16:33:54 följande:
    Jo det kan man ju iofs göra Men jag känner att jag skulle vilja göra nåt annat åxå ibland  Känner mig bara instängd och insnöad hela dagarna  Jag har tom BAKAT idag, å jag gillar verkligen INTE att baka
    Det hör ju till den här årstiden.
    Man vill ju bara ut och göra nåt och inte sitta inne och dega.
    Ni flyttade ut på landet vid fel årstid.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16