Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Buttelina skrev 2010-01-17 21:55:14 följande:
    jag TROOOR dig jag vill sno ditt jobb
    Tasha78 skrev 2010-01-17 22:01:04 följande:
    undrar vad som har hänt med min pappiga tjej hon har klistrat sig fast runt min hals och släpper inte utan att gråta
    Klart att man gråter ibland, jag bryter inte samman, men nog fäller jag en tår ibland i jobbiga situationer. Tror inte att det är nån som tycker det är konstigt.. Hade jag varit förälder i det läget så hade jag snarare känt det som ett stöd, att det faktiskt finns folk omkring mig som känner med mig o lider med oss..
  • jojoa75
    lillronya skrev 2010-01-17 22:16:25 följande:
    Tack!! Dissar inte dej idag, bara allt det andra. Hoopas du förstår.
    men så klart....
    Ingen fara... {#lang_emotions_heart}

Nåt nytt som hänt i tråden?
  • jojoa75
    lillronya skrev 2010-01-17 22:21:18 följande:
    Bra Här r det nog mest molonyheter som gäller, tror jag.Har du fastnat för nåt?
    en del, men håller mig duktig (än så länge ).
    Vissa grejor var verkligen urfina!
  • jojoa75

Vilket gillar ni bäst då av molos vår?

• jojoa75

Själv har jag bara köpt den långärmade regnbågstunikan, cerise lurv och hajtröja med stjärnärmar. (hittillls ska man kanske säga )

• jojoa75

hmm anar att jag inte sett allt  Får ge mig ut o fönstershoppa imorron på nätet!

• jojoa75

lastbilarna var verkligen coola!
    Vilket är flowerfield?

• jojoa75

Halloj alla!

I Lund har vi besöksrestriktioner nu pga vinterkräksjukan... Alltid är det nåt

• jojoa75
    ChokladMoshin skrev 2010-01-19 15:56:26 följande:
    Men hua den där dokumentären från ditt jobb. Grät så jag blev helt trött.......
    Visst är det en tragisk film, väldigt gripande.. tycker att Niklas gjorde ett jättebra jobb!
    Bra att den visas, för det är så många som inte vet eller förstår..
    Synd att den inte visade mer av det positiva eller tex alla våra fullgångna bebisar.
    Men det är klart, på en timme hinner man inte med att ta med allt.
    När man jobbar upplever man inte det riktigt så som på filmen, det blir så dramatiskt liksom på TV, men visst är det ett spännande jobb, med massor av underbara människor, både kollegor, läkare o föräldrar och alla dessa kämpande bebisar..
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2010-01-20 07:56:00 följande:
    hej vännenjodå det känns bra är lite trött och har mer trä smak i r*ven än någonsin förr men det är kul!! nya vänner och intressanta ämnen.
    Vad läser du för nåt? *nyfis*

Gomorron alla
  • jojoa75
    jojoa75 skrev 2010-01-20 09:07:10 följande:
    Vad läser du för nåt? *nyfis*Gomorron alla
    fick svar på min fråga när jag fortsatte läsa..

Gud va kul, det passar du säkert till!!!
  • jojoa75

Butte (eller nån annan som vet)
    Är det molos babyklänning du köpt till I? Passar de henne? Emma är ca 104 cm lång, trodde det var helt kört med babyklänningarna nu.. (hoppet stiger )

• jojoa75
    nikki2006 skrev 2010-01-20 09:35:39 följande:
    Ja hon har köpt baby klänning, isa är 102 cm tror jag det var hon skrev häromdagen
    ok, tack för svar!
    Då väntar jag o kollar in när hon har klänningen på sig för att se hur den sitter.
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2010-01-20 10:06:26 följande:
    jag är ju lite avis på dig ju
    Själv ville jag oxå bli BM innan, tog detta jobbet som ett litet steg på vägen O nu kan jag inte tänka tanken att bli BM
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2010-01-20 10:04:59 följande:
    fixar bild ikväll
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16