Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Kristyr skrev 2010-01-13 12:10:48 följande:
    tjena! frakt 200:- sedan utropospris på 400:-www.tradera.com/Katvig-sangklader-auktion_105...sonen har det här printet på sin pyjamas nu.. (Inte min auktion)
    {#lang_emotions_surprised} och begagnat dessutom ... minst 600 :- njaä tack ;)
    mortillsju skrev 2010-01-13 12:09:13 följande:
    God dag i Tråden förresten!Vad gölr man med en treåring som har en låda full av fina kläder och där man knappt får på henne nåt? *morr* IdaTbyxan ? ....skrik...nehej, babuschkatunikan?....vrål....suck.....osv, osv.
    Man gör som jag gör med min treåring - man ger upp För tillfället är jag glad att han får på sig kläder till dagis iaf och nöjer mig så {#lang_emotions_dreamer} Så fort han kommer innanför dörren åker de av igen, han har bara kallingar och möjligtvis sin gräsliga Musse Pigg keps på sig hemma
  • Fantastiska Skatt
    mortillsju skrev 2010-01-13 12:26:11 följande:
    ja så är mina hemma med.....blixtsnabbt av med kläderna. På dagis idag har hon den där pyjamasoutfiten av pantalong och tröja *rys* Gud vad hon är besvärlig *sötunge* Hon har så mycket fina kläder i lådan juh.....
    Hihi sötnos!!
    Visst är det lustigt att de kan vara SÅ bestämda över kläderna?? Det var längesedan jag fick bestämma vad han ska ha på sig - om han nu har ngt på sig vill säga

Det är samma här så himla mycket fina kläder men om det väl kommer till användnig så är det då  inte i de kombinationerna jag hade tänkt mig

Nåja, han tycker han är fin och det är väl huvudsaken så länge han inte ska på glammig galamiddag
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2010-01-19 13:30:58 följande:
    Äh där var ju inget fint på Me&i... Döskallar? Allvar? Försvann inte det för typ 3 år sen? Å dom där bilarna har man ju sett förr... Hoppas det kommer lite annat fint. Fast jag har en viss tendens att alltid tröttna på Me&is kläder.
    Eller hur - stora döskallar?! {#lang_emotions_surprised}
    Hihi du e som jag då, köper för att de är fina men tröttnar med en gång!

Det senaste gänget jag köpte är fortfarande helt oprovat men ändå redan less på dom {#lang_emotions_undecided}

Hej töser!
    Huvva, förbereder mig för att åka till Stockholm imorgon Flera_dagar_utan_Oliwer_ {#lang_emotions_cry} Aldrig varit iväg så från honom innan *sakna ihjäl sig ju*
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2010-01-19 13:51:24 följande:
    Ja me&i har jag en viss förmåga av att tröttna på... Säger varje gång att jag inte ska köpa ngt men gör det ändå, hehe. Usch förstår att du inte vill va utan honom! Jag bävar för att ligga 3 dagar på BB!
    Ja DET förstår jag! Brukar ju vara besöksförbud på BB vid denna tiden också så småsyskonen inte ens kan komma dit

Ja jag tänkte faktiskt ta med honom och att han skulle få vara med farmor om dagarna men det blir så himla stressigt för honom så då har han det bra mycket bättre på dagis och hemma hos pappa. *mamma sakna*
  • Fantastiska Skatt
    Helle skrev 2010-01-19 14:04:46 följande:
    Ha en bra resa nu och passa på att njuta även om du saknar skatten. Det får man Själv bävar jag för om jag ska hålla mig på benen nu när båda är sjuka. Och mannen också då förstås som ska va hemma och ta hand om dem.
    Tack {#lang_emotions_kiss} Du får ha en bra resa du med! Såå synd att vi åker om varandra, får se om vi kan matcha det bättre nästa gång!

Nämen fy säg inte så, hoppas verkligen att både du och man klarar er! Krya på småttarna!
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2010-01-19 14:19:34 följande:
    Ja det är ju det, pga. svininfluensan. Känns löjligt! Dels kommer vi få eget rum och dels är han vaccinerad! Jag ska hem så fort det bara går... När jag kan stå på benen...
    Ja just det det är ju det nu också. Jag tänkte på att det alltdig brukar vara det vid denna tiden pga RS men vet inte hu rlänge det besöksförbudet brukar håll ai sig?

Mår du bättre idag gums? Tycker så synd om dig
  • Fantastiska Skatt

Japp, svenskakurs åt skattmamman kanske vore på sin plats {#lang_emotions_cool}

• Fantastiska Skatt
    SmillaMilla skrev 2010-01-26 15:25:36 följande:
    Åhhhh NEJ det ser ut som om nova star också kommmer med fina kläder.
    Galet läcker vår {#lang_emotions_tongue_out} 

Hej Sötfisar! Längesedan jag hann hit nu.
    Allt bra här? Något nytt? Vad har jag missat?

Uuuuunderbara barn i finaste kläderna i BT!!
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2010-01-26 16:13:57 följande:
    Slängde in Molo filten i tvätten nu, lite ångest, den är ju så fin, hoppas färgerna håller sig. Men det ska dom väl göra för det priset!Lite roligt att det står på tvättrådslappen: Wash inside out. Hmm hur gör man det med en filt? Någon som vet?

Hur mår du gumman? Soffläge hela tiden?
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2010-01-26 16:17:36 följande:
    Ja i stort set... Förutom när jag måste hämta/lämna på dagis och ta mig till barnmorskan... Så trött på det nu
    Jobbigt!
    Är det tre veckor kvar nu? R kommer inte kunna vara hemma lite mer innan det är dags?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16