Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

jompa skrev 2010-01-27 18:26:52 följande:
    här är en till som är värdelös på sånt
    man kan ju tycka att tanken på mer pengar på kontot borde få en att orka ta tag i det hela..men tydligen inte.
  • FL Lisa
    Tjollabolla skrev 2010-01-27 18:49:02 följande:
    Oj har du inte fått dom än?! Hoppas dom dyker upp imorgon då, dom postade jag ju i.. Hmm. Söndags? Minns inte exakt men jag vet att dom andra jag postade då har kommit fram!
    nope inga byxor ännu...men paketen brukar kunna ta en dag extra hit. Får hoppas på att det är dagens snöstormskaos som ställt till det och att paketet dyker upp imorgon
  • FL Lisa
    Greksmurfen skrev 2010-02-09 13:41:39 följande:
    trevligt å få det donat kring dopet=).... har nyss pratat med elva små troll å hon plockade fram ett fint linne ill maxen 92/98 i woodfish.. det trycket ska ju komma med baby t-shirt, långarmad till junior och i suit iaf... hoppas på byxor med=P... maxen ska ha allti  det trycket.. den e ju bara ååååååååå fin sen blev det en babykläning till min brosdotter i babyklänning med fjärilar.. hoppas hon tycker om den =).....
    härligt att du fick tag på det!
    Jag har lagt en beställning hos den lokala butiken här på en sån juniortröja med gröna ärmar...hur snygg som helst och av den smala fina modellen. Håller helt med dig om att det är ett riktigt snyggt print.

Nä..nu måste jag verkligen springa till dagis
  • FL Lisa
    Buttelina skrev 2010-02-09 18:38:01 följande:
    men åhh jag vill ha tröja i jr men inte vringad blää
    det kommer iaf en (enligt mig riiiktigt snygg) men helgröna ärmar och utan v-ringad hals...I den fina smala modellen. En sån har jag gjort en beställning på
  • FL Lisa
    Butte -  när du ändå är här...vilken storlek har du till Bia i molos juniortröjor..den smala modellen? Jag tog 92 men inser att jag kanske borde satsat på 98
    Iof passar baby 92 på Alvin än...även om det verkligen är på gränsen nu (ärmarna är i kortaste laget)
  • FL Lisa
    Buttelina skrev 2010-02-09 19:08:22 följande:
    ja då skulle du tagit 98... är det en butik som köpt in alla strl så kan du ju ändra dig vem har du beställt av??
    nope..hon hade inte tagit in någon..gjorde bara beställning åt mig. Jag får ha 92:an så länge den passar för den lär ju passa ett tag i alla fall. Gillar vi den skarpt får vi väl skaffa en 98 också

jag beställde från baby och barn som finns här i Luleå.
  • FL Lisa
    stökmamma skrev 2010-02-25 15:41:16 följande:
    ja, de har du rätt i varför kan man ju undra Jag va bara llite för snabb* har långtråkigt*
    jag har också långtråkigt. Alvin sover och jag sitter här i soffan och tittar ut över det kaos som råder här hemma (leksaker i heeeeela vardagsrummet). Jag blev lite extra sugen på att sitta och hänga i soffan och slösurfa när jag såg hur stökigt det är
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16