• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-01-10 20:35:21 följande:
    Vad skrev hon och vad sa de då?
    Äh de tyckte att jag försökte kränga ronyas overall tydligen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Tasha78
    Smultronhjärta skrev 2010-01-10 20:36:40 följande:
    God kväll! Tömde äntligen kameran i samband med fotandet till Tradera Jag fick det här svaret: Länkar till annonser på t.ex. tradera är ok så länge man är privatperson och länkandet inte är irrelevant och störande för andra medlemmar. Andra medlemmar ska inte störas av spam och otillbörlig reklam. De som driver verksamhet får inte utnyttja sajten för egen vinning. Du får inte heller försöka att sälja direkt i tråden Det är alltså ok att skriva alias etc så länge man gör det på lämplig nivå
    såååååå söt lillsmultron är och så sött storkbett
  • Busbellan
    Stormis skrev 2010-01-10 20:35:21 följande:
    Vad skrev hon och vad sa de då?
    Vet faktiskt inte exakt hur det var, vet egentligen bara att hon fick en tillsägelse för nåt som hade med prat om hennes auktioner att göra
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Smultronhjärta
    Tasha78 skrev 2010-01-10 20:37:31 följande:
    såååååå söt lillsmultron är och så sött storkbett
    {#lang_emotions_sunny} Max hade nästan exakt likadana storkbett när han föddes{#lang_emotions_heart}
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-01-10 20:37:07 följande:
    Äh de tyckte att jag försökte kränga ronyas overall tydligen
    Asch då, försök kränga mina grejer istället. Ligger ju ute med typ 25 annonser .

Kul att ses imorgon! Å så får du se min hormonstinna son. Prickigare än en tonåring .
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Tasha78
    Smultronhjärta skrev 2010-01-10 20:39:56 följande:
    Max hade nästan exakt likadana storkbett när han föddes
    syns det nu på honom eller min isidora har också ett och jag tycker det är så gulligt men jag hoppas ju för hennes skull att det försvinner så hon inte gnäller på mig sen i tonåren
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-01-10 20:40:26 följande:
    Asch då, försök kränga mina grejer istället. Ligger ju ute med typ 25 annonser . Kul att ses imorgon! Å så får du se min hormonstinna son. Prickigare än en tonåring .
    Jag har ju själv 25 stycken att kränga i sådana fall

Vet dock inte när jag kommer-ska troligen sälja mitt skötbord som har legat på Blocket i sisådär 4 veckor på morgonkvisten...
  • Smultronhjärta
    H I L L A skrev 2010-01-10 20:41:02 följande:
    Smultron -- Supersöta Max & Lova!!! Å så syskonlika!
    Tack
    Tasha78 skrev 2010-01-10 20:42:01 följande:
    syns det nu på honom eller min isidora har också ett och jag tycker det är så gulligt men jag hoppas ju för hennes skull att det försvinner så hon inte gnäller på mig sen i tonåren
    Nope- det är så gott som borta nu
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-01-10 20:43:48 följande:
    Jag har ju själv 25 stycken att kränga i sådana fall Vet dock inte när jag kommer-ska troligen sälja mitt skötbord som har legat på Blocket i sisådär 4 veckor på morgonkvisten...
    Såg det .
    Men leave skötbordet åt Stoffe som kan språket . Skojar bara, kom när du kommer. Å skicka ett sms när du kör så jag har lite koll.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16