Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

SmillaMilla skrev 2010-03-07 16:45:02 följande:
    hihi visst var det fint i hop. Såå nöjd.
    Jättefint!

Vi har 5 plus idag så då åkte vårkläderna på istället för vinteroverallerna. Trött på de nu!
    Ska lägga in bild sen.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2010-03-07 16:49:20 följande:
    Åhhhhh vad härligt! Här är det tyvärr inte i närheten utav att kunna använda vårkläder än. I går när jag skulle fara till Sverige. Var det -21 grader. Bläääääääääääää
    Det är härligt!
    Tyvärr är det flera minus på natten så det är ju egentligen kallt fortfarande. Men så fort solen sticker fram och tempen går upp på plus så ryker vintekläderna här.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-03-07 18:02:06 följande:
    Hej hej förresten
    Hej!!
  • lillronya
    Everlonn skrev 2010-03-07 19:19:29 följande:
    Hej Tjejer!Slängde in ett par bilder i bt med vad vi hållit på med i helgen Tänk! Bus blir hela 3 år imorgon!!! Vad snabbt tiden går...det är inte klokt! Och sonen blir 15år snart Vart tog all den tiden vägen???
    Hej!
    Vilka superfina tårtor!!!

Ja var tar tiden vägen?
    Har snart en 16 åring och en 13 åring här...
  • lillronya
    Everlonn skrev 2010-03-07 19:23:47 följande:
    Tack Fattar inte hur jag kan ha en 15-åring..jag är ju typ bara 20 ha ha ha Tackar! Det är lättare än man tror
    Nä hur går det där ihop egentligen??
  • lillronya
    Everlonn skrev 2010-03-07 19:31:04 följande:
    Vad fint med regnbågsbyxorna till softshellen! 5+ önskar jag vi hade här med *kallt*
    Tack!
    Ja den matchningen är jag ganska nöd med.
    Zvartaliljan skrev 2010-03-07 19:32:42 följande:
    ja gud vad jag letade efter dom, hittade till slut på maxi! Det funkade bra med chokladen? Ska nog ta o testa med det nästa gång istället för glasyr, det blev så kladdigt. jättefina Längtar tills Maia kan börja ha sina vårkläder Men vet inte om de passar...hon har en softshell i 110 som inte funkar med lurv under och ett par regnbågsbyxor i 98/104...hmmm...jag kanske behöver köpa nya ytterkläder till våren va??? Innebär detta att jag får SHOPPA????
    Mina småttar har 110 i sina softshells...
    Men bara 86/92 i regnbågsbyxorna, så de i 98/104 kanske passar Maia?
    Härligt när man BEHÖVER nåt.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-03-07 19:39:41 följande:
    mm men tror jag håller mig tills vi ska till kosta outlet eller gekås...kanske ska testa en skaljacka från po.p i vår. en röd vore fint till regnbågsbyxorna Kom på att jag har iaf en tunn vårjacka som jag köpte på salgen, får nog ta fram o prova den nu, har för mig jag tog 104 i den så den kanske är på gränsen
    Det är smart att vänta då ju.
    Ja röd jacka hade varit snyggt!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16