Inlägg från: Mawe123 |Visa alla inlägg
  • Mawe123

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Smultronhjärta skrev 2010-03-21 16:29:12 följande:
    Inte ett dugg MEN man måste ha hög volym för annars känner man sig skitdum Jag testade med svägerskan igår och hon har gjort det ett tag så hon svassade loss rejält! Själv stod jag där och garvade
    Tycker det såg super KUL ut!!!

Men vet bara inte om det skulle bli använt, eller samla damm som crosstrainern..

Nåja crosstrainern ska jag börja använda, bara det är när jag köpte en ny har den ett mycket tyngre motstånd vilket gör att när jag förut kunde stå och mjuk köra framför bolibompa, står jag nu och flåsar högröd i ansiktet som en gris för det är såååå mycket jobbigare.
    William 000213, Lowe 070712
  • Mawe123
    Smultronhjärta skrev 2010-03-21 16:47:17 följande:
    Det är ungefär så jag ser ut varje morgon när jag kommer hem Jobbigt är bra för då "tar" det
    Ja det är väl tur att det är måndag i morgon, första dagen på resten av mitt liv, frågan är om det också ska bli första dagen på resten av mitt värtränade liv!?
  • Mawe123
    h80 skrev 2010-03-21 19:20:34 följande:
    Ska lägga ut nått på t ikväll (eftersom det är gratis), men har svårt att bestämma vad. Nu har jag iallafall kommit fram till att det får bli ett av de nya mololinnena. Vilken print går bäst tror ni? Cirkus, flower, space eller take off? eller en poetry t-shirt?
    Jag tror cirkus om det är stl 104 {#lang_emotions_wink}
  • Mawe123
    SmillaMilla skrev 2010-03-21 19:19:25 följande:
    Ja så hade vi det igår. Solen sken, gräset syntes, tog fram sveas cykel och hon var ute på vägen och cyklade. Men nu är det vinter igen
    Vi har snö jäms med växthus taket på baksidan huset, så jag kan dela med mig, om någon av er sörlänningar håller på att känna att ni blir utan {#lang_emotions_tongue_out}
  • Mawe123

Busbella -fina, fina barn i bildis, ser att finaste fleecen är på =)

• Mawe123

Liljan - Är det inte den fleece jackan som finns på småvi:s rea i stl 62, halva priset nu =)

• Mawe123
    Zvartaliljan skrev 2010-03-21 22:33:49 följande:
    åhhh TACK!!Attans, var det inte tag 3 betala för 2 på den rean nyss??
    Jo det var det, jag shoppade några kik kid byxor där dagarna före, så jag grämde mig ordentligt för att jag missade det.
  • Mawe123
    Buttelina skrev 2010-03-21 22:36:04 följande:
    men det står lägg upp en auktion HELT GRATIS och Normalt betalar säljare en provision till Tradera när objektet är sålt, men nu erbjuder vi dig att sälja ett objekt helt utan kostnad. Vill du få din annons att synas lite extra väljer du något av tillvalen fetstil eller highlight.Tillvalen bjuder vi dig givetvis också på! Så det SKA vara gratis annars blir jag toksur
    Åh jag som precis firade att min annons blev såld på köp nu, och att den var gratis, men det kanske inte stämmer alltså.

Självklart slog jag på stort och valde utvalda objekt -när det ändå var gratis.

Men stämmer inte det nu utan jag får en räkning på 30 spänn blir jag lite irri {#lang_emotions_djavulsk}
  • Mawe123
    Buttelina skrev 2010-03-21 22:40:46 följande:
    nä då blir jag sur!! mailar tradera nu
    Gör det!!

Klicka på anmäl dig

Klicka på “sälj” i menyn och skapa en annons (auktion eller fast pris).
    Välj ett eller flera tillval om du vill att din annons ska synas lite extra.

Bekräfta och registrera annonsen.
    Dina avgifter syns på bekräftelsesidan, men dessa kan du bortse från.
    Vi plockar bort dem i efterhand.

En tydlig instruktion, under har de kompletterat med info att omstart inte ingår, men ingenstans framgår att utvalda objekt inte ingår.

• Mawe123
    Buttelina skrev 2010-03-22 07:23:01 följande:
    ja jag meddelar. retar mig fortfarande!! om man läser det som mawe skrev så ska man inte behöva betala för det. ska det vara en gratis annons så ska det!
    Jag tror nog att det är helt gratis, men det blir spännande att höra vad de säger, skriv stort i tråden eller om du orkar inboxa, vill inte missa det!

Kör de en fuling och fakturerar den kostnaden kommer jag lätt att märka det, för jag har bara lagt ut en annons, så jag borde slippa räkning.

Helt sjukt egentligen hur mycket de tjänar på våra annonser, borde finnas någon form av rabattsystem eller liknande.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16