Vi som shoppar danska barnkläder del 16
jag är nästan helt säker på att Stella hade 15 cm på sin for förra året då när molo skorna kom för jag köpte 27 or för att dem skulle passa henne till sommaren och dem var ju 17 cm då
Busbella: vad fin tjej i BT och det var superfint med den mössan till den lurven....min mellandotter har den lurven så jag kanske ska köpa den mössan till henne
gick alla och la sig nu????
är det nån som vet vilken strl Bubblan har på det underbara setet med kjol och linne till sin Ida????
guuuuuud vad sugen jag blev på det nu men velar mellan 98/104 eller 110/116 på kjolen......vill inte att den ska vara megastor liksom men linnet får nog bli en 110/116 tror jag........nån som vet hur dem är i strl????
GRATTIS BUS PÅ 3-ÅRS DAGEN!!!!
hej
har varit och kollat på lite molosar idag irl och blev helt kär i blockrandiga leggingsen dem rosa och denna http://luckylittleme.se/picview.asp?pid=37149 .......men köpte inte för jag väntar redan en beställning från LLM som kommer imorgon men dem ska inhandlas så fort jag fått in lite T pengisar
gällde inte koden på BoR from imorgon till lördag??? jag var så dum att jag tog bort det mailet för att intala mig själv om att inte shoppa men nu ångrar jag mig ju