• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • Milliz
    LJ2 skrev 2010-01-10 14:19:40 följande:
    jag hade 104 nu i somras åt han, en del 98, men de va små redan då.. han vägrade o lägga undan.. nu måste dom i 98 åka.. ska prova hans 104 närmare sommaren, annars åker de med.. hoppas salgen e i år i maj köpte lite nya sist med..tråkigt med oanvända.. hade med massor sommarkläder som lapparna e kvar på, åt alla 3.. lite tråkigt, men shorts kan de förmodligen ha. så BEHÖVER inte köpa nya.. att jag sen köpte massor knickers e en annan sak längtar nästan till o börja prova shorts o allt.. =)) se vad de behöver nytt.. *troligen inte mycket, eftersom de stannat upp lite i sin växtperiod*men om du hade linnen när han hade 74.. linnen börjar på 92 ju ? hmm.. undra om lillan kommer kunna ha sina 92 linnen i sommar.. ? eller fanns det inte mindre linnen?? poetry tror jag syrran fick i 86? *minns inte stl*
    Molos linnen är ju så fina i modellen! Förra sommaren använde vi dem mycket. Sommaren här var kanonvarm och det var soligt jämt. Jag hoppas verkligen på en till lika fin sommar

Fast nu har de ju börjat med dubbelstorlekar på linnena så nu vet jag inte om Ella kan ha dem i sommar. 92 är lite stort ännu, så det är ju risk att 92/98 blir stort..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Tasha78

ja det är smart fast mina storlekar kommer nog inte försvinna så snabbt ska bara ha i 80 ska inte ha mer i växlådan

• Milliz
    Damien och Adrian skrev 2010-01-10 14:27:51 följande:
    nej BoR. Spanat på D-sidor och mailat med Micke om vad jag vill ha. Några grejer fanns inte så de köpte jag på LLM. ståbräda?
    Jo, jag har funderat på det. Frågan är bara hur jag ska lyckas få honom att stå kvar på den..
    Elias 070202 Ella 080920
  • LJ2
    Damien och Adrian skrev 2010-01-10 14:28:52 följande:
    kanske dax köpa trosor?
    har redan trosor hemma
    hoppas på iaf blöjfri dagtid nu i sommar..
    problemet e att hon gräver i blöjan oxå, inte lika mycket som innan, men ändå..
    o då funkar bara heldräkter, har jag delat kommer hon åt ändå..
    *ussoblä hör man ibland när hon har delat*

hmm.. linne 92/98 kanske e bra.. =))
    får köpa nåt o se, innan jag beställer mer isf.. =))
    låter bra iaf!! precis min stl =))
    * 3 underbara busfrön *
  • Milliz

Någon som vet om det kommer några babyklänningar i stadsprintet? En sån vill Ella ha

Elias 070202 Ella 080920
  • LJ2
    Milliz skrev 2010-01-10 14:29:20 följande:
    Molos linnen är ju så fina i modellen! Förra sommaren använde vi dem mycket. Sommaren här var kanonvarm och det var soligt jämt. Jag hoppas verkligen på en till lika fin sommar Fast nu har de ju börjat med dubbelstorlekar på linnena så nu vet jag inte om Ella kan ha dem i sommar. 92 är lite stort ännu, så det är ju risk att 92/98 blir stort..
    tycker det beror på vilka band linnena har..
    92 i breda kommer hon kunna ha, tror jag iaf..
    men smala axelband i 92 e tveksamt..
    ska kolla i garderoben när hon vaknar...

nu ska jag hjälpa till med sista med maten!! =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Milliz skrev 2010-01-10 14:34:31 följande:
    Någon som vet om det kommer några babyklänningar i stadsprintet? En sån vill Ella ha
    ryktas om det iaf..
    *hoppas*

men gillar den i tjej i stads.. så fin..

nä.. nu får jag skärpa mig..!!
    måste gå
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Milliz skrev 2010-01-10 14:30:30 följande:
    Jo, jag har funderat på det. Frågan är bara hur jag ska lyckas få honom att stå kvar på den..
    vi har det med.. han ville bara gå.. så sålde dubbelvagnen..
    men nu gillar han inte alls ståbrädan..
    vi har ofta 2 vagnar, e jag själv har jag med ståbrädan, men han ska jämt sitta ihop med syrran ändå ??

*inne ikväll igen*
    * 3 underbara busfrön *
  • Theina
    Damien och Adrian skrev 2010-01-10 14:24:57 följande:
    jag ahr redan beställt/handlat för ca 8500 kr (då är en skaljacka, lurvis och hajar o sånt som kom före jul medräknat)... det är vansninnigt men ser man listan ser det inte mkt ut.... men jag köper nästan bara Molo och då har jag köpt skor, jacka och mössor för våren i det priset.
    Oj vad mkt pengar ddet låter som!!! men handlar du inte sen alls förrän nästa kollektion eller? Jag handlar inte så mkt åt gången, me lägger man samman allt klart det blir mkt.. bra att du fått köpt det som behövs redan

Jag hoppas nästan Me&I har en lite b kollektion så man har råd med allt, haha eller att kläderna inte är lika fina irl som på bild jag har shoppat sååå mkt nu och på sistone så min plånbok (och man) lider..
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Milliz
    LJ2 skrev 2010-01-10 14:35:39 följande:
    ryktas om det iaf.. *hoppas*men gillar den i tjej i stads.. så fin.. nä.. nu får jag skärpa mig..!! måste gå
    Jag har också hört det ryktet så jag hoppas verkligen att det stämmer. Jag tänkte att någon här inne kanske vet säkert omdet stämmer Ja de är fina, fast Ella är för kort för flickstl..
    LJ2 skrev 2010-01-10 14:38:03 följande:
    vi har det med.. han ville bara gå.. så sålde dubbelvagnen..men nu gillar han inte alls ståbrädan.. vi har ofta 2 vagnar, e jag själv har jag med ståbrädan, men han ska jämt sitta ihop med syrran ändå ?? *inne ikväll igen*
    Ja, dessutom är ju dubbelvagnen klumpig. Men samtidigt känns det väldigt onödigt att lägga pengar på en p&t nu. Nä jag tror jag avvaktar. Just nu åker de oftast på sin snowracer då vi är ute på promenad och till våren kanske vi inte alls behöver syskonvagn..
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16