Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

RååSa BuBBlan skrev 2010-01-31 18:53:32 följande:
    Ja jag tycker 10 spänn är mycket på ett plagg!! Mer än det är inte lönsamt.. Då säljer jag hellre nån annan stans lite billigare än sponsrar överpris hos T
    hejhej!!

vi får ordna en egen T- sida =P..... där vi inte tar ut nga vidare avgifter hehehe..

hmm vet inte om maken min kan fixa ngt .. han e ju IT- tekniker =P.... hade jvarit susen.... för inte vill man sponsra T =S
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-02-02 20:39:42 följande:
    ja det andra hade jag redan, men den vill jag gärna ha
    liljan har inte hunnit fixa å få iväg kosta grejerna... varit som sagt lite mkt men imorn så ska ja försöka fixa det  ......
    hmm vad tro du frakten kan landa på?? för en hoodie å byxa i 5 0 =) 36 lr?
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-02-02 20:47:05 följande:
    just det! du får inboxa vad jag ska betala. Jag tror det blir 24 eller 36, beror på om det blir skrymmande. Köpte du något fint till Maxen eller bebisen?? Jag hittade overallen på T sen för 200
    hittade inget till pyret =O..... kommer nog hitta mer sen när jag vet könet =P......
    men maxen som jag INTE skulle handla till fick en del grejer=P..... little paul body, lundemyr babykalsong med sötnos på.. han va så gullig i den ;), å hmm ngt mer var det..
    så inte överdrivet iaf=)....

va bra det var ju ett toppenpris ju för overallen=) inboxat å klart....skulle frakten bli annorlunda betalar ja tillbax=)....
  • Greksmurfen

oj liljan glömde ju skriva ta bort 60 % haha så får du rätta summan{#lang_emotions_sunny} sorry=P

• Greksmurfen

1 och 1 är 3: inte träffat men ja shoppade massa vantar till henne :).... pops vantar e ju dem bästa=).... å ni bor ju typ på samma ställe så kan julikagrna samfrakta=)...
    inboxat dej=)

• Greksmurfen

hejhej tjejer tittar en ien snabbis... kan verkligen kräkas på min litteratur just nu... vårdvetenskap{#lang_emotions_throwup}.... så segt å bok på engelska med för den deleen =S....
    varför lixom finns ingen anledning å dra in en massa forskining .. vill man forska så kan man ju göra det å välja till dess kurser.. men de e ju bestämmerlser har man inte vårdvetenska psom ämne så är det inte ngn universitets utb =S.....

en fråga hur är katvigs rånarluvor i stl? en tjej som är 4 nu i feb? vilken stl? hon e rätt liten till växten har vella 98/104 i stl mer åt 104.... tänkte på den rosa randiga?!
    sen kan en småfolksmössa passa henne i stl 98/104?? lr blir dem försmå?

• Greksmurfen
    Stormis skrev 2010-02-03 21:42:27 följande:
    Menar du Småfolks med äpplen? Jag köpte 110/116 till min tjej som annars är en 86/92 och den var för liten...
    OJ... ja d kan ja nog glömma den....vet du hur katvigs rånarluva e den rosa randiga??
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-02-03 21:51:29 följande:
    den har Maia i S (M blir nog lagom till en 4-åring då, Maia har ju ovanligt litet huvud) och i småfolks rånarluvor har hon 74/80 eller 86/92. I småfolks mössor har hon 122/128 så det beror på vilken du menade
    hmmm okej.. har du ngn bild på maia iden?? hon fyller 4 iår va??...min systerdotter gör det med nu då 12 feb men e som sagt rätt litet i stl likaså huvudmått där med... varav ja e lite velig...=S..vill ju inte att hon ska simma iden heller.. e dem stretchiga ngt?
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-02-03 21:56:01 följande:
    ja dom är stretchiga men S  sitter ganska tajt på Maia, hon kan ha M med utan att simma i den så tycker nog du ska ta det.
    oki=).. låter kanon=) thanx...

nähe tillbax till mina böcker{#lang_emotions_throwup}............
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16