Nej, verkligen hopplöst... å typiskt denna helgen eftersom V fick köra tidigt. Tur vi har Karin på jobbet alltså, hon kom såå görna och tog över efter halva dagen, bakis så de stod härliga till, men hon kom
Så bra . Du får förresten gärna avsluta våra meddelmskap i klubben. Blir inte den klubben i fortsättningen . men jag kan skicka ett e-mail också
Jag tror redan det är gjort Jag jobbar ju i restaurangne nu men kommer ner i shopen from v 9, å du, jag ska få följa med på en utbildning till i år!! 2 DAGAR SAMMA SÄSONG!!! Vette sjutton vad som hänt alltså!
Smultronhjärta skrev 2010-02-14 15:15:33 följande:
jag vet men jag oooorkar inte höra fler iPhonehintar här hemma..OM jag hade en iPhone så skulle jag kunnna..OM jag hade en iPhone så hade det varit såå mkt enklare att.., OM jag hade en iPhone skulle du kunna låna den nör du vill ninja på Konsum etc...etc...etc...Han har lärt sig av mästaren(läs mig) på att trötta ut kan jag ju säga
Jag gillar verkligen argumentet; OM jag hade en iPhone så kan du låna den och ninja på Konsum
Harem är smalare över rumpan än de andra så de funkar säkert bra. De förra harem ska jag skriva då ju. Hur de nya är vet jag inte.
Dom e ju bredare, eller!? Iaf dom jag fick av dej.. vi har ju dom mörka i 86 men dom kan jag inte få på T, men harem provade vi ju hos er å de funkade ju...