ChokladMoshin skrev 2010-01-22 10:45:40 följande:
Förstår, men jag försöker handla allt jag vill ha, men samtidigt att allt ska hinnas användas osså
Damien hann använda det mesta även om en del faktiskt ligger i växa-lådan än, haha!
han har haft st 92 i evigheter och sen köpte jag en hel del junior - den våren gjordes massa fint till junior som inte kom i baby osv, så jag köpte på mig saker han ännu inte kommit i - de blir lagom i sommar.
annars har jag varit sån att jag köpt för mkt och fått skicka iväg - med Adrian är det lite så, man tror att man ska använda vissa grejer innan de föds och sen visar det sig att det inte passar -som leggins t ex, han är lite småtjock och en grabb så, nej de åkte ut, han ahr redan vid 3 mån st 68 och det är vinter så babytröjorna börjar jag använda men hade föredragit bodiesar. Många av bodiesarna är dock för smala för honom så jag fick väldigt hastigt övergr st 56-62 t ex, många hann jag inte använda, tyvärr.
men men, jag Är ju shopoholic, det förnekar jag inte. Jag är väl lite recovering dock, det HAR minskat, tro el ej.
När kläderna började komma i säckar sa min man ifrån.
Det var 2 år sedan... nu köper jag rätt normala mängder till Damien även om Molojuniorisar är dyra rent kostnadsmässigt. Adrian får väl fortfarande lite för nycket och ska ju ärva med så vi får väl se - babykläderna är ju sååå bedårande!
Molo är min hobby!