• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-01-09 23:41:59 följande:
    och så gick en på köp nu till Nu ska jag lägga mig, god natt!!
    Godnatt
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • LJ2
    lillronya skrev 2010-01-09 23:43:01 följande:
    Ja men du skrev akvaraieprint och det var därför jag räknade bort hajarna. Var tvungen att kolla tillbaka för att fatta hur jag själv tänkte.

jag kommer med säga hajar o fiskar eller akvarie.. typ..
    alla vet vilket man menar ändå =))
    jaja.. sak samma vad jag skrev, du ska ju lyssna på vad jag menar
    inte lätt när jag e alldeles för trött..

tyckte fiskarna såg lite kontigt ut när de simmade i en skog??? *funderar*
    * 3 underbara busfrön *
  • lillronya
    Damien och Adrian skrev 2010-01-09 23:43:15 följande:
    det är den jag menar med. tycker bodyn ser normalt ut. Hmm kanske ska vi ha third opinion haha!
    Tänkte jämföra med en annan tröja, men den var visst i tvätten.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Smileycat

Olika bud här då
    Men tex triple star (röd/gröna stars på turkos botten) i tröja, lammsuit, pingvinbody, dinobody m. camoärm som sitter bra i stl74.. Men sitter ganksa precis..
    Men fotbollsprintet med grön/grå randig ärm, cartoonbody är i stl80 och sitter bra!

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Damien och Adrian

det där med skogen är mysko, kunde de inte haft turkos bakgrund bara?????

stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Smileycat

Ska det inte föreställa typ havsväxter då? typ plankton osv..? knasigt ändå..
    Fiskar i skogen

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • ChokladMoshin
    Busbellan skrev 2010-01-09 23:31:20 följande:
    Nej nu tror jag det snart är läggdags här, ska drömma om vårens Molo tror jag
    Låter utmärkt!!
    Vill ha en säck med Molosar av tomten i år
  • Damien och Adrian
    Smileycat skrev 2010-01-09 23:46:21 följande:
    Olika bud här då Men tex triple star (röd/gröna stars på turkos botten) i tröja, lammsuit, pingvinbody, dinobody m. camoärm som sitter bra i stl74.. Men sitter ganksa precis..Men fotbollsprintet med grön/grå randig ärm, cartoonbody är i stl80 och sitter bra!
    generellt är print mindre än övriga ränder och stjärnor t ex, men olika säsonger har olika stlk med. Kaniner, lamm t ex är väldigt smala i stlk medan pingviner m.m från dne säsongen var generöst tilltagna. Nu ska jag kolla min body och komma tillbaka med ett bud.
  • Damien och Adrian
    Damien och Adrian skrev 2010-01-09 23:50:11 följande:
    generellt är print mindre än övriga ränder och stjärnor t ex, men olika säsonger har olika stlk med. Kaniner, lamm t ex är väldigt smala i stlk medan pingviner m.m från dne säsongen var generöst tilltagna. Nu ska jag kolla min body och komma tillbaka med ett bud.
    lika bred som dalmatinerbody (rosa med kort ärm) men en cm kortare i grenen.
  • Damien och Adrian
    Smileycat skrev 2010-01-09 23:49:00 följande:
    Ska det inte föreställa typ havsväxter då? typ plankton osv..? knasigt ändå..Fiskar i skogen
    ser inte ut som plankton faktiskt. :-9 Möjligtvis de jag såg i Sydafrika, som växer på riktigt djup,  det var 20 m långa träd med tjock stam, men de hade inte lövverk.

desutom lever väl karibiska fiskar inte så djupt ner?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16