-
hehe, låter som nikkiMammaT skrev 2010-03-14 12:08:53 följande:ja fast nakdelen var att de sa det dagen innan så alla vi i skåne var npå samma bank och skulle ha danska pengar nikki skulle ha 130000 danska
-
TackSmultronhjärta skrev 2010-03-14 13:46:45 följande:Fiiiinawww.tradera.com/Molo-leggins-stl-98-104-var-a...
-
urk har en hel hög liggande här nu som ska fotas, vill inte
-
gahh, allt är fotat till T, men jag får verkligen inte till färgen på ett av plaggen. Ser inte alls ut som på bilden
Brukar inte vara några problem med den kameran jag använder, men nu går det bara inte.
Hoppas folk nöjer sig med att man skriver att färgen är lite skarpare i verkligheten
-
och så tog batterierna i min våg slut, och inga såna finns hemma. Är nog inte meningen att ja ska få ut några auktioner idag
-
Kik kid borde passaAnnaFreja skrev 2010-03-14 16:51:54 följande:Undrar om jag kan hoppa in i tråden och ställa en fråga till er som har koll på märken och så. Fick en liten bebis i onsdags, men de kläder som vi har från storebror är för stora. Vilka märken har bebiskläder som passar långsmala bebisar?Hoppas att någon vet!
-
sådär ja nu är prolisten laddad. Blev lite chansning med porto eftersom vågen gav upp, men jag tror nog det blev rätt
Frågan är vilken tid som är bäst att ladda upp, efter åtta eller?
-
Nån som beställt ns t-shirtar i vår?
Funderar på vilken storlek Ella ska ha. den hon har från förra året i 92/98 sitter ganska precis, men 104/110 känns ju sjukt stort
-
och lite OT till då
Nån som har koll på hur denna är i storlek?
www.minpluddevutt.se/&cat_id=85
-
Då ska det nog funka till Ella också, tack!lillronya skrev 2010-03-14 17:47:34 följande:Mina pluttar har 92/98 i sina från i vår.