Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

RååSa BuBBlan skrev 2010-03-16 14:59:39 följande:
    Ja verkligen synd  Bubblis tycker ju "Svea e en fin sej (tjej) med ett fint rum som man kan leka i " Hon brukar spana i bildis med mig
    Åhhhh vad gulligt.

Åker ni till stockholm något? Kanske vi skulle kunna träffas med barnen där något. Typ junibacken
  • SmillaMilla

Åhhhhh nu har jag varot på bb. Sååå söt liten kusin. Inte alls så stor ju bara 3800 och 53 lång. Hon kommer att bli superöt i sina lila/vita katvig kläder.

• SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-16 19:03:05 följande:
    Åååå myyyys Vår lilla kusin hade varit på bvc idag och väger 3020g nu 
    Ja sååå söt. Visst är det mysigt med kusiner. 3020 är ju ingenting
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-16 19:03:43 följande:
    Färdig hoppad för idag billigt o bra blev det tom
    Så där kan man väll inte säga! Man måste säga VAD också
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-16 19:12:38 följande:
    Blev en order hos KlKids.. Molo svarta stars mössan till Bubblis, en IdaT hjälmis och Molo lila stars byxor till bebisen   249.30 totalt *fynd*
    Åhhh fina fynd!
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-03-16 19:40:15 följande:
    Godkväll. Kikar bara in en snabbis för o se vad ni hittar på Mår inget vidare så orkar inte sitta här så mycket... Kommit något nytt spännande någonstans? Jag behöver nog lite tröstshopping...
    Men åhhhh är du sjuk?

KRAM
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-03-17 10:35:11 följande:
    Så nu har jag tagit mig i kragen o ringde vc o hon tyckte det lät som något inte riktigt stämde med min ämnesomsättning så jag fick en tid imorgon kl.14. Hoppas att de hittar något fel faktiskt...vill hellre ha en anledning till detta än att de inte hittar något alls... Ska nu iväg o veckohandla o har skrivit shoppinglistan utefter GI-metoden. Borde väl inte påverka amningen om jag slutar äta pasta, potatis etc. eller vad tror ni?? Vill ju inte att mjölken ska sina liksom... sorry för OT, men ni är ju allvetare här i tråden o för att inte vara helt OT så har Mateo vuxit i ej sikke lej-suitsen och några andra i strl.50 nu *wihoo*
    BRA att du ringde! Säkert är det sköldkörteln. KRAM
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-03-17 13:57:50 följande:
    Hopps! Nån har fyllt på mitt hoppingkonto   Himlans nice
    Åhhh trevligt. Någon som kan fylla på mitt också tror du
  • SmillaMilla

Hej hej!

Tänkte bara säga tack för att ni finns {#lang_emotions_kiss}. Var så skönt att få beklaga sig lite här i går, angående tristessen här på holmen. Tog tag i saken i dag och bjöd in sonens kompis och hans mamma (och lillbrorsa) på middag i dag. Var superroligt och få prata, vi hade så trevligt så de stannade i flera timmar. Och bestämde fler träffar. Så nu är jag glad

KRAM

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16