Vi som shoppar danska barnkläder del 16
Ja testa den. Milo hade oxå eksem i ansiktet förra vintern. Han var så torr och det kliade på honom och gjorde ont, men den hjälpte
Äh där var ju inget fint på Me&i... Döskallar? Allvar? Försvann inte det för typ 3 år sen? Å dom där bilarna har man ju sett förr...
Hoppas det kommer lite annat fint. Fast jag har en viss tendens att alltid tröttna på Me&is kläder.
Fick hem lastbilsmössan idag och Milo blev överlycklig! Han lär inte ta på sig nån annan mössa i vår
Tog storlek 3-5 år och den sitter åt bra om huvudet, hade inte kunnat ha mindre. Sen är den baggy upptill. FIN!!!
Hej i tråden!
Åhh vad jag skrattat åt min sambo ikväll! Jag har ju inte en chans att ta mig till Lindex rea, så jag sa att om han kände för det kunde han ju köra inom Väla när han slutat jobba och kolla efter pyttekläder. Han gjorde det, till min stora förvåning! Han HATAR att handla kläder!
Han ringde FEM gånger på dom femton minutrarna han var där! Att det ska vara såå svårt! Ta det du tycker är fint sa jag. Men han visste inte vad som var fint, haha.
Tillslut tror jag det resulterade i 4 bodysar, 2 byxor och nån pyjamas. Ska bli spännande att se imorgonkväll när han kommer hem