Vi som shoppar danska barnkläder del 16
Zvartaliljan skrev 2010-03-17 20:50:39 följande:
butte - läskigt när de slår sig sådär, men jag minns när jag flög av cykeln som liten rakt på en stor sten, hjälmen knäcktes på mitten o blodet rann nerför ansiktet o det enda jag började skrika om var att det var blod på glasögonen så nu kunde jag ju inte se när jag cyklade Men nä, jag fick inte cykla vidare En vän till min mamma (det var utanför hennes hus jag krashade) kom ut o körde hem mig ilsnabbt o så fick jag in o sys. Men minns att jag inte hade ett dugg ont...o då har jag LÅÅÅÅG smärttröskel, brukar få ont av minsta lilla! Så det ser nog mer läskigt ut än vad det är. Har slått mig måååånga fler gånger i huvudet (jag är ju superklantig) o har aldrig gjort särskilt ont. Senast julafton förra året slog jag mig blodig när jag gick rakt in i en spiraltrappa. Var stressad o taxin väntade utanför så jag tog bara en handduk på huvudet o hoppade in, snacka om att chauffören stirrade på mig där jag satt med håret fullt med blod o höll en handduk på huvudet Tur att lillebror klarade sig så bra, hoppas han inte fick någon hjärnskakning, just bakhuvudet är ju lite extra känsligt. Hoppas du ändå får lite sömn inatt, kanske bäst han sover med er? Jag är ju alltid nojig när Maia slagit i huvudet så hon får sova med mig.jaa lillebror sover hos mig inatt , är en hönsmorsa som sagt nä men när det gäller huvudet är det ju extra viktigt att hålla koll!