Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

LJ2 skrev 2010-02-13 17:11:42 följande:
    så.. alla 3 klara o inne =)
    Såg det! Superbra bilder!!
    Har skrivit i din gb.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Stormis skrev 2010-02-13 17:21:14 följande:
    Wihoo! Då borde den ju dyka upp i Svedala här och där med såsmåningom . Tusen tack .Ang suit och blöja så anv vi dem på natten som pyjamas. På morgonen tar vi av blöjan och då har hon kvar suiten ett tag till. Blir ett himla knäppande vid pottan, men det är det värt . Och för oss kvittar det för hon kan ändå inte ta av sig vanliga byxor själv heller så vi måste ändå hjälpa till.
    Jag har gett upp knäppandet och E är inne i den berömda "kan sjölv"-fasen. Så det är kört.
    Hoppas på salg nu för han gillar molo babybyxor och linne istället. Har bara ett set ju.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2010-02-13 17:34:57 följande:
    det MÅSTE bli salg.. jag längtar ju redan nu!! o vi behöver nog nååågra par knickers till.. provade ju de vi har, o tror 62 blir för små i sommar.. tror.. tyvärr =(( tänker inte göra mig av med dom än... måste prova nån mer gång närmare sommaren.. =) o linnen har hon inte många ju!!
    Alla våra knickers i 68 är för små. Så det måste vi också fylla på med.
  • lillronya
    Stormis skrev 2010-02-13 17:41:46 följande:
    Även om det är bråttom här med ibland så tycker jag att det är bra. Inbillar mig att det lär dem att hålla sig lite med .Både haj och akvaritesuit ska få flytta till lillebror så fort det erbjus lite rea . Till K köper jag dock nog inga fler . Gr8 minds think alike . Har börjar bunkra linnen och muddisar som kommande pyjamasset .
    *asg* Jag är så himla trög!

Satt och funderade på vad du menade med gråtta.....
    Jag fattar nu iaf.
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2010-02-13 18:16:52 följande:
    Å vi tackar ronya för dagens skratt!
    Vassego! Den bjuder jag på! Skrattde för mej själv här också.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-02-13 19:07:26 följande:
    Ny bildis????
    Det finns en ny som chockladblabla gjorde. Sorry kommer aldrig ihåg mer än chokladen.{#lang_emotions_embarassed}
    Nån sida barkåt finns länk.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-02-13 19:14:57 följande:
    8 sidor bakåt fann jag den till slut
    OJ! Så många? Förlåt då kunde jag ju ha länkat. Det går visst undan fast man tycker att det är lugnt här.

Jättefina bilder på Maia i bt!!
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2010-02-13 19:19:59 följande:
    Tack, fast den är precis så den går på henne, och 110/116 blir säkert för stort, jag hatar dubbelstorlekar Förresten..inte kan det vara normalt att tant röd kommer på besök bara 6½ vecka efter förlossningen?? J*vlar skit liksom...hade hoppats slippa henne sisådär ett år!! Och sambons kommentar var "åh men då kan vi börja tillverka nästa nu då?" o ett dumt flin...han e ju inte klok han...
    Det är så olika när man får tillbaka eländet.
    Har en kompis som fick tillbaka den jättetidigt, men inte blev hon gravid för det. Inte så länge hon ammade.

Han vill ha nästa redan?! Lite tungt i kroppen efter den här resan väl?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16