Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Busbellan skrev 2010-02-28 19:43:41 följande:
    Just det här finns ju bågra som har erfarenhet av infektionsastma Helt ny på detta inhallerande ju. Ella har fått pulmicort (tror jag det heter) som hon ska ta alltid morgon och kväll, men inte under sommaren. Brukar man göra så? Sen har hon airomir om hon får nån infektion
    Ni har inget schema med hur ni skall ta den?

Vågar inte svara eftersom det var så många år sedan anton fick sin. Har säkert förändrats en del sedan dess.

Men söööt liten Ella i bt.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-02-28 19:59:47 följande:
    Ja, det är ju min  skräck också att det ska vara en kamp jämt. Inte kul att göra det ett par gånger om dagen i så fall. Bytte ni medicin för att slippa inhalera?
    Var bestämd från början så skall det gå skall du se. Vi spelade musik på nubinetten. Anton hade en liten sked i handen och slog på metallgrejen så att det lät under varje gång han skulle andas. Vi gjorde det till en lek.
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2010-02-28 20:26:19 följande:
    funderar på skorna....
    Vilka?

Jag skall ha de med stjärnor på.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-02-28 22:04:22 följande:
    turkos frottétunika Me&I sorbetleggings+ sorbetklänning fjärilsklänning sen skickade jag med något extra... välanvända men tänkte de kunde passa Svea.
    Ja just det sorbetklänning var det också. Låter kul med en överaskning

Hoppas att det kommer paket i morgon.
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-02-28 22:45:28 följande:
    Jo, fast de brukar ta ett par timmar....
    Aha. La precis in den så kanske skall lugna mig lite då
  • SmillaMilla

Hej tjejer!

alltså varför är det alltid så att man tappar shoppingsuget när man har pengar. När man inte har pengar så är man ju sååå sugen.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16