Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

SmillaMilla skrev 2010-03-25 18:38:21 följande:
    Hur gör du då?
    När man laddar upp bilderna så får man ju efter uppladdningen upp en sida där man kan skriva kommentarer om bilderna, där skriver jag det tillsammans med beskrivningen av plagget
    Undrans vad jag får i julklapp i år?
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-03-25 18:39:41 följande:
    En nackdel med fb köp/sälj är ju vad man skall ta för kläderna. Jätte svårt med pris ju!
    Jo men sätt det lägsta du kan tänka dig, sen alla bud över det av intresse, är man osäker totalt så kan man ju skriva ett ca pris och sen diskutera fram lämplig summa

Jag går gärna ner i pris på plaggen nu bara jag slipper göda T och deras svindyra avgifter {#lang_emotions_djavulsk}
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-03-25 18:55:29 följande:
    Så gjorde jag med, men det är jättesvårt att sätta ett lägsta pris. Vissa plagg som jag bara älskar och jag tycker är värda mycket pengar kanske inte andra känner likadant för
    Ja det kan vara svårt det håller jag med om

Man får liksom avsky plagget ett par minuter innan man prissätter eller nåt
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-03-26 14:41:34 följande:
    Alltså den här facebookgrejen är ju toppenbra!!
    Eller hur!!

Jag har bränt några hundra och fått in några åxå Sitter just och budgeterar för några fler bud
  • RååSa BuBBlan

Hörrni bruders... Glöm inte att ta bort sånt som e sålt bara Blir måååånga bilder

• RååSa BuBBlan
    MiniM3 skrev 2010-03-26 14:46:42 följande:
    Har du fått pengarna ? :D
    Japps!! Tackar och bockar

Packad o klar här, postar nog i morgon.
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2010-03-26 14:47:28 följande:
    Känns mer som jag kommer bränna än få in pengar på den, känns som jag fortf har det yngsta barnet.... typ...
    Vad sitter du på för storlekar då? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-26 14:48:12 följande:
    Yes det är perfekt! Man har ju inget att förlora liksom. Får man det inte sålt så är det ju bara att slänga ut på T isf
    Ja, och dom man fått sålda slipper man den sjukt dyra dyra avgiften på T *mitt mål i de hela*

*protesterar mot avgifter just nu*
  • RååSa BuBBlan
    MiniM3 skrev 2010-03-26 14:50:47 följande:
    Ja du behöver inte ha bråttom .. tror inte den kommer passa tidigast från till hösten 
    Å men det kan ju va kul å ha dem hemma ändå {#lang_emotions_sunny} såååååå fin e den!! Hoppas på att fynda en större som vi kan ha till hösten *älskar*
  • RååSa BuBBlan
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-26 14:51:43 följande:
    Håller med dig, det är jäkligt dyrt! Att betala typ 20 spänn per plagg känns mindre skoj faktiskt
    Ja det är sinnessjukt vilka avgifter!! Blir såååå irriterad på det alltså *morr* sålde ju en NS tröja för ynkliga 42.- å då skulle dom ha sju spänn utav det, hallå liksom!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16