Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-14 15:56:25 följande:
    Tjing i tråden!Nu är vi hemma från hotellhelg och Melodifestival, jag är galet nöjd över Annas vinst. Lagt in senaste veckans shopping i BT också, dock blev det bara PoP-shopping + lite skoinköp när vi var iväg. Vad kan man förresten ta som köp nu på en ny softshelljacka i strl 122?
    var du på festivalen visst vann rätt låt

SÅÅ fina inköp både molosar och pop

hmm köpnu hade väl 499 varit bra?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-14 16:01:08 följande:
    Ja, vi var på genrepet, men det var en grymt härligstämning även då, och Anna var min favvo all-time, såååå bra! Mmm, någonstans där hade jag tänkt lägga mig jag också...Stortjejen har valt en svart softshell från Cubus i helgen istället, så den fiiina gröna jag köpte förut måste väck, hon vill bara ha den lila kvar + den nya svarta...*snyft*
    åhh kul!!! hon är verkligen superduktig!

åhh måste gröna bort den som bara är sååå fin!! ohh vad jag älskar den
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-03-14 16:03:43 följande:
    Regnbyxor i Anjelins typ och stl?
    jaa det skulle jag nog tro {#lang_emotions_dreamer} röda med hipposar 98/104 och rosa midiapple 104 men mer som 98/104...
  • Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-14 16:07:31 följande:
    Mmm, mörka fina gröna från tidigare...*suck*Men det kanske är lika bra för den var ganska precis i storleken nu, i höstas var den galet för stor!  Hade dock velat använda den liiite under våren iallafall...men icke, ungen börjar utvecklalite mörkare smak nu. Nä, vinna hela kitet har jag svårt att se henne göra, men jag hoppas såklart. Jag som aldrig gillat mello förut kan nu tänka mig bli frälst...*s*
    åhh jaha den gröna!! den är med suuperfin!!
  • Buttelina
    stökmamma skrev 2010-03-14 16:10:20 följande:
    *pju* inget som går hem här
    synd
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-03-14 16:10:57 följande:
    Å röda med hipposar lät ju inte fel. Kan man väl ha till lila jacka?
    ohhh absolut!! hipposarna är ju lila
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-03-14 16:13:08 följande:
    Å vill du prata med min inbox kanske?
    absolut
    lillronya skrev 2010-03-14 16:12:41 följande:
    Ska egentligen inte klaga för E har varit frisk länge nu. Men idag har han tokmycket astma och vi kör just nu intensivmedicinering. Blir han inte bättre inom en timme måste jag köra in med honom.
    usch men fy vad trist lilla gubben
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-03-14 16:24:36 följande:
    Då blir det omvända färger än förra våren. Nu har hon ju lila lurv och lila jacka.Då hade hon detta.
    jaaa men titta vad fint vad kul
  • Buttelina

gahh tror att lillebror smittat mig {#lang_emotions_throwup} måste lägga mig en stund

kram på er

• Buttelina

pust och stön, det var en grym omgång av kräksjukan {#lang_emotions_throwup}. först lillebror i fredags och sen jag igår och isabel inatt

på mig blev det så pass illa att jag svimmade och fick kramper har såå ont i kroppen nu. usch blää. ska nog betala min order på bor för att bli lite gladare den skulle jag eg betalat igår men då var jag ju upptagen, hade ett möte med dass liksom

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16