Vi som shoppar danska barnkläder del 16
Ella dricker med välling på natten för det mesta, en faska. Men den senaste veckan har hon bara bett om dricka.
Och eftersom hon varit sjuk så har hon fått saft mitt i natten *hemska mamman*
Hej i tråden
Nu har jag kört sönder vår bil
Eller, nja det är väl inte mitt fel. Skulle ner till stan en sväng och kom bara en liten bit när bilen helt plötsligt bara gick att köra på ettan, och det luktade inte gott om den.
Kunde svänga in på närmaste mack och nu står den där. Jag tog en promenad hem och skickade ner sambon.
DYRT är det första jag tänker, vet ju vad det kostade tidigare i vinter när det var fel på växellådan.
JAG VILL HA EN NY BL!! J***A SKITCITROEN
Tittar bara in lite snabbt med en fråga. Helt OT, men nån kanske har koll Hur lång tid brukar det ta innan penicillinet hjälper?
Ella fick första dosen av det nya penicillinet i fredags kväll, men fortfarande nu så ligger hon i över 40 graders feber. Äter ingenting, men dricker lite då coh då i alla fall.
Har fått ner det en liten stund då och då til lite över 39 grader med ipren, men det tar bara nån timme så är tempen uppe i över 40 grader igen
Jag har fått i henne 4 doser. fredag kväll, två igår och en dos idag. Hon ska ha två gånger om dagen
Ingen bättring än, men nu har sambon tagit henne till barnakuten. Får väl se hur det går där, är ju 6 mil dit så det lär väl ta ett tag innan jag hör nåt därifrån. Hon hade ansträngd andning, inte rossligt utan mer stånkande på utandningen och ganska rejält indrag mellan revbenen till och från Varför kan jag inte citera???